Gjest Gjest Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Jeg skulle sette på en dvd til ungene nå nettopp og siden den er med engelsk tale skulle jeg sette på norsk tekst. Det står bakpå coveret at den skal være tekstet på norsk og diverse andre språk, men jeg får ikke opp menyen! Filmen starter med det samme jeg setter den på, med engelsk tekst, og når jeg trykker på meny-knappen hopper bare filmen litt, også fortsetter den. Hva er det som kan være galt her og hva kan jeg eventuelt gjøre for å finne frem til menyen?
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Ingen som har peiling? Vi har så lyst å se denne filmen, men det blir jo litt distraherende om jeg må bli sittende å oversette gjennom hele. Synes det er så merkelig at det ikke er noe meny der, spesielt siden det står på coveret at den er tekstet på norsk!
Gjenglemt sykkellås Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Du har kanskje en egen knapp på dvd-kontrollen som heter noe med text? Trykk på den og se om du får opp språkalternativer på den måten.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Har en som heter teletext, men det skjer ingenting når jeg trykker på den. Det eneste jeg fant var noe med teksting for hørselshemmede, satte det til norsk, men teksten var fremdeles engelsk når jeg startet filmen igjen. Gjennom mediasenter dette da, hvis det skulle ha noe å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå