Gjest Missuganda Skrevet 14. april 2003 #1 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg ønsker å elske deg, uten å klamre meg til deg, verdsette deg uten å dømme deg, være sammen med deg, uten å invadere deg, spørre etter deg uten å kreve deg, forlate deg uten skyld, kritisere deg uten å bebreide og hjelpe seg uten å ydmyke deg. Hvis du kan gi meg det samme kan vi virkelig møtes og berike hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 15. april 2003 #2 Del Skrevet 15. april 2003 har du sagt A har du sagt A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 16. april 2003 #3 Del Skrevet 16. april 2003 Lille Adam Lille Adams store hode kneiser på hans tynne hals. Man har rost ham: Ikke dårlig! Adam danser en alvorlig, melankolsk og stivbent vals og er ikke vel tilmode. Damene skal engasjere. Adam danser ikke mere. Fra den tomme rad av stole ser han sine venner danse. Lange Leif har fått Constance, fire stykker sloss om Ole! Adam går alene hjem. slik er livets danseskole. En får fire, en får fem, en får èn, og en får ingen, -lilleslem og storeslem. Alle livets lunefulle stjerner små gikk ham forbi. Nu vil han gå hjem og dikte seg sin første poesi. Arnulf Øverland (1889-1968) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 3. mai 2003 #4 Del Skrevet 3. mai 2003 Please, la meg slippe i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 7. mai 2003 #5 Del Skrevet 7. mai 2003 Det er ingen mening med livet? Du sier: Vi fødes og dør, men er der et mål for det hele, en hensikt med alt det vi gjør? Jeg kjenner en mening med livet. Det er at du gjør din plikt i stort og i smått mot din klasse - i handling, i tanke og dikt. Det er at du aldri gir efter for løfter om laurer og lønn, men trossig og hatefull kjemper for rettferd og fred for din sønn. Ti selv har du intet å håpe. Lykken er ikke for dig. For fremtidens slekt skal du åpne en bedre og lysere vei. Jeg kjenner en mening med livet. Det er i de navnløses hær å kjempe for arbeiderklassen med tanke og sang og gevær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 7. mai 2003 #6 Del Skrevet 7. mai 2003 Skriver du dikt selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 13. mai 2003 #7 Del Skrevet 13. mai 2003 Oote Oote oote oote Boe Oote oote Oote oote oote boe Oe oe Oe oe oote oote oote A A a a Oote a a a Oote oe oe Oe oe oe Oe oe oe oe oe Oe oe oe oe oe Oe oe oe oe oe oe oe Oe oe oe etc. Oote oote oote Eh eh euh Euh, euh etc. Oote oote oote boe etc. Etc. etc. Hoe boe boe boe Hoe boe boe boe B boe Boe oe oe Oe oe (etc.) Oe oe oe oe Etc. Eh eh euh euh euh Oo-eh oo-eh o-eh eh eh eh Ah ach ah ach ach ah a a Oh ohh ohh hh hhh (etc.) Hhd d d Hdd D d d d da D dda d dda da D da d da d da d da d da da da Da da demband Demband demband dembrand dembrandt Dembrandt Dembrandt Dembrandt Doe d doe d doe dda doe Da do do do da do do do Do do da do deu d Do do do deu deu doe deu deu Deu deu deu da dd deu Deu deu deu deu Kneu kneu kneu kneu ote kneu eur Kneu kneu ote kneu eur Kneu ote ote ote ote ote Ote ote ote Ote ote Boe Oote oote oote boe Oote oote boe oote oote boe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 14. mai 2003 #8 Del Skrevet 14. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 15. mai 2003 #9 Del Skrevet 15. mai 2003 Å ha oversikt det hjelper på det du ikke trodde det hjelp på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 16. mai 2003 #10 Del Skrevet 16. mai 2003 Skriver du dikt selv? Både og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 6. juni 2003 #11 Del Skrevet 6. juni 2003 Vær hverandres ører og øyne Vær hverandres ide` bank Du har noe å bidra med Våg å ta initiativ Søk hverandres styrke - ikke dyrk hverandres svakhet Hjelp hverandre til å se muligheter Gi hverandre tilbakemeldinger Godta forskjellig stil og adferd Gi rom for motforestillinger og refleksjoner Ta opp småirritasjoner underveis Alle må kunne gi og ta imot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 6. juni 2003 #12 Del Skrevet 6. juni 2003 Livets danseskole er nydelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 13. juni 2003 #13 Del Skrevet 13. juni 2003 Vannene vil flyte forbi, men stenene vil bli liggende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 13. juni 2003 #14 Del Skrevet 13. juni 2003 Dagen i dag burde bli gitt til en skummel historie, men i dag er den svart, alså min glorie. Fredag den trettende er sålangt uten uhell, og i dag er jeg i humør til en hjemme kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 13. juni 2003 #15 Del Skrevet 13. juni 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 13. juni 2003 #16 Del Skrevet 13. juni 2003 Og nå gikk det opp for meg at det er fredag den 13. :o Eneste uting i dag er en tlfregning fra telenor på 1600 som er riv ruskende feil siden vi ikke lenger støtter telenor... Mange flotte ord her Miss unganda :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 13. juni 2003 #17 Del Skrevet 13. juni 2003 .....støtter telenor... *hehehe* Tidig! Du får Telenor til å høres ut som en organisasjon som vi bør støtte...som SOS Barnebyer eller noe.... *hehehehehe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 18. juni 2003 #18 Del Skrevet 18. juni 2003 Vi lever alle under den samme himmel, men ikke alle har den samme horisont. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 18. juni 2003 #19 Del Skrevet 18. juni 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 19. juni 2003 #20 Del Skrevet 19. juni 2003 La aldri en narr kysse deg eller et kyss narre deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå