Gå til innhold

Sitronvann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk høre det skulle være så sundt og bra å drikke et stort glass vann hver morgen med nypresset sitron. Jeg gikk på butikken og sikra sitroner og vann, og i dag tidlig pressa jeg ei lita halv sitron i og blanda med vann. Nå brenner det i magen, tårene triller og nesa renner....

Jeg forstår veldig tydelig at dette skal ha en slags renselse effekt,..men noen som vet mer om hvorfor det skal være bra å gå gjennom dette???

:gråte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det, har aldri opplevd noen allergisk reaksjon mot noe før. Tårene har gitt seg nå heldigvis...

Skrevet
Tror ikke det, har aldri opplevd noen allergisk reaksjon mot noe før.

Det går an å utvikle allergi helt plutselig. I tenårene hadde jeg en rotte som kjæledyr. Et par år etter at den første rotta døde overtok jeg to rotter fra en venninne som ikke kunne ta seg av dem lenger, og fikk en kjempereaksjon. Jeg har ingen andre allergier, og har ingen anelse om hvorfor jeg plutselig ble allergisk overfor rotter.

Skrevet

Hm, det er nå litt rart da, spiser til vanlig masse mandariner og andre sitrusfrukter, drikker jus og (corona med sitron i )..Lurer på om jeg kanskje bare blanda litt for sterkt?? Var kanskje ca 1 cm i bunnen på et latte glass,..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...