Gjest Gjest_Sarah_* Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Hei! Det er en ting jeg skjønner fint lite av, nå føler jeg at jeg begynner å få de formene jeg vil ha, med flat mage. Men jeg går opp i vekt. Noen andre som har opplevd dette??? Jeg blir litt frustrert, og begynner å lure på hvor disse kiloene sitter. Mvh Sarah. :gråte:
Gjest lillebøll Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 De sitter i musklene. Muskler veier mer en fett.
Gjest Gjest_Sarah_* Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 De sitter i musklene. Muskler veier mer en fett. Det vet jeg. Men for ca ett og ett halvt år siden veide jeg 85-86kg. Så på ett halvt år gikk jeg ned 20 kilo. Så fikk jeg ikke trent på ca ett halvt år pga en operasjon. Og nå har jeg gått opp gradvis, så nå veier jeg 78 kilo. Så nå er jeg snart der jeg begynte. Grunnen til at jeg gikk opp første gangen, var at jeg begynte på p-sprøyten. Av den gikk jeg opp 25-26 kilo. Jeg har alltid lagt på rundt 60 kilo før p-sprøyten. Jeg har kraftige lår, med mye muskler, men de hadde jeg når jeg veide 60 kilo og.... Jeg blir helt forvirret. :gråte:
Gjest lillebøll Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Men er du tynnere i omkrets da? Bare tyngre i vekt?
Gjest Gjest_Sarah_* Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Men er du tynnere i omkrets da? Bare tyngre i vekt? Ja, er tynnere i omkrets. Er bare tygre i vekt, det er det som er så rart.
Gjest Gjest_Sarah_* Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Er det ingen som har opplevd dette????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå