Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #1 Del Skrevet 14. april 2003 Hva mener dere om veltrente menn(ikke bolere) som har vaskebrett og muskler? Er det sexy når de går i trange t-skjorte eller i baroverkropp på stranden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. april 2003 #2 Del Skrevet 14. april 2003 For å være helt ærlig, så er jeg ikke så opptatt av dette med vaskebrett/ikke vaskebrett, sålenge mannen ikke er overvektig og kvapsete. Hvis jeg møter en mann jeg blir glad i, teller det mye mer at han er snill mot meg og at vi har felles ønsker, drømmer og mål for fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #3 Del Skrevet 14. april 2003 For å være helt ærlig' date= så er jeg ikke så opptatt av dette med vaskebrett/ikke vaskebrett, sålenge mannen ikke er overvektig og kvapsete. Hvis jeg møter en mann jeg blir glad i, teller det mye mer at han er snill mot meg og at vi har felles ønsker, drømmer og mål for fremtiden. *klapper seg fornøyd på vaskeballmagen...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 14. april 2003 #4 Del Skrevet 14. april 2003 Problemet er ofte at disse har så sort behov for å vise seg fram at det fort blir veldig usexy... eller hva damer?... Samtidig blir man fort beskylt for å ville vise seg fram når man er trent, framfor utrente med ølmage som kan gå med bar overkropp hvor de vil.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. april 2003 #5 Del Skrevet 14. april 2003 Hvorfor i all verden skal man ikke få lov å vise frem kroppen sin selv om den er veltrent...... :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 14. april 2003 #6 Del Skrevet 14. april 2003 Hvis man er fornøyd med kroppen sin er det helt OK for meg at man viser den frem. Men JEG synes ikke at vaskebrett er sexy i seg selv. Dessuten er jeg enig med Lasse i at stor "eksponeringstrang" på vegne av egen kropp er usexy. Det er MANNEN som er viktig. Hvordan magen hans ser ut er faktisk underordnet. Mannen min har ikke vaskebrett. Han er slank og velproposjonert, men ikke utpreget muskuløs. Synes han er mest sexy av alle, jeg :-) Og det er mest fordi jeg vet hva som bor i hodet og hjertet hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 14. april 2003 #7 Del Skrevet 14. april 2003 Hvorfor i all verden skal man ikke få lov å vise frem kroppen sin selv om den er veltrent...... :o :o :o Pga janteloven?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 14. april 2003 #8 Del Skrevet 14. april 2003 Vel - hvis jeg må velge - så går jeg heller for vaskebrett enn vaskeball... Men noe midt imellom er vel det beste. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 14. april 2003 #9 Del Skrevet 14. april 2003 Hva mener dere om veltrente menn(ikke bolere) som har vaskebrett og muskler? Er det sexy når de går i trange t-skjorte eller i baroverkropp på stranden? Jeg liker en trent mage... Jeg liker jo derfor også å få se på, men det er helt klart en turn-off om disse går rundt med konstant flexet tri, og, ja - du ser fort om fyren har hele sine konsentrasjon på seg selv, eller ei. Normale, veltrente gutter og menn derimot, som vet de ser bra ut - og kler seg deretter, det liker vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. april 2003 #10 Del Skrevet 14. april 2003 Lasse skrev: chimp skrev: Hvorfor i all verden skal man ikke få lov å vise frem kroppen sin selv om den er veltrent...... Pga janteloven?... Ja, må vel være den som i såfall trer i kraft her...hvis d er iorden at fleskefranser m dissende ølvom kan sprade rundt som de vil, mens veltrente mennesker skal ligge lavt....Sier ikke at d er sexy m vaskebrettmage i seg selv; d er helt andre kriterier som må til for å være sexy, spør du meg, men jeg skjønner ikke hvorfor ikke trente mennesker skal ha samme rett som andre uten å mistenkeliggjøres.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje22 Skrevet 14. april 2003 #11 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg synes at det kan være sexy på noen. Men hvis de går å viser seg fram på strande og tror de jeg jævli fine, er det direkte usexy. Turn-off de lux. Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 14. april 2003 #12 Del Skrevet 14. april 2003 Min erfaring er at de med flottest kropp ikke nødvendigvis er de beste elskerne, derfor får jeg ingen spesielle vibrasjoner når jeg ser en fyr med vaskebrettmage... Normal, slank kropp er det beste. L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 14. april 2003 #13 Del Skrevet 14. april 2003 Dersom det er en spradebass som bare er ute etter å vise seg fram synes jeg det er usexy! Jeg se som regel på helheten.Den avgjør om en mann er sexy eller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #14 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg ser også på helheten, men da det viste seg etter en stund at mannen min hadde et vaskebrett under klærne var det jo ikke akkurat en ulempe... Det er veldig deilig å stryke fingrene over en veltrent mage og overkropp. Bare synd at han er så kilen... *Xia* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 14. april 2003 #15 Del Skrevet 14. april 2003 Det er veldig deilig å stryke fingrene over en veltrent mage og overkropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2003 #16 Del Skrevet 15. april 2003 JA, på høye menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 15. april 2003 #17 Del Skrevet 15. april 2003 Og jeg mener fortsatt at det er helheten som teller.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 15. april 2003 #18 Del Skrevet 15. april 2003 En veltrent kropp med vaskebrett er eye candy. Men om det er sexy..??? Njaaaaa, kommer helt ann på resten av mannen det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 15. april 2003 #19 Del Skrevet 15. april 2003 Gjest skrev: JA, på høye menn Altså; den mer kortvokste typen blir vel ikke akkurat mer attraktiv m ølvom.... :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2003 #20 Del Skrevet 15. april 2003 Gjest skrev: Altså; den mer kortvokste typen blir vel ikke akkurat mer attraktiv m ølvom.... :o :o :o Fankern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå