Gjest Gjest Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Hei. Jeg er på jakt etter en optiker i Oslo som er flink og grundig (hehe, gjentar meg selv litt). Jeg har tidligere vært hos en optiker som ikke tok meg på alvor, og hele undersøkelsen varte maks fem minutter... Jeg orker ikke en til av samme sort. Jeg er usikker på hva åsaken til mine synsproblemer er. Jeg sliter med lesing over lang tid, og blir trett og sliten i øynene. Derfor vil jeg til en optiker som ikke bare sier at brytningsfeilen er liten, og at jeg ikke kan forvente å lese mange timer til dagen... Noen som har forslag til hvor jeg kan gå?
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 http://www.sesoptikk.no/ veldig fornøyd med dem
Idril_M Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Synsamkjeden har seriøse og utdannete optikere. De har blant annet butikk i Grensen med briller nede og synsundersøkelser oppe.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Jeg har hørt at det er en optiker i Bogstadveien som skal være bra.. Men husker ikke navnet....
Merneith Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Må anbefale Krogh Optikk i CC Vest. Optikeren der er nesten for grundig Hun er kjempeflink.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Må anbefale Krogh Optikk i CC Vest. Optikeren der er nesten for grundig Hun er kjempeflink. CC vest blir litt dumt sted for meg. Hva med den optikeren på Bjølsen, noen som har forsøkt den? Den ser litt gammeldags ut...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå