Småsmurf Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Noen ganger "stikker" det i høyre siden av magen og på innsiden av høyre lår. Det er bare på ett lite område på begge steder. Nøyaktig samme sted hver gang. Det varer i kanskje 10-20 sekunder. Det er ganske vondt og ubehagelig, så er det noen som kan hjelpe meg? Som kanskje vet hva det kan være?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Ja jeg er jo ikke noen lege. Og det kan jo være så mangt. Kanskje er det bare noen nerver som er i klem. Det er jo litt vesentlig hvor i magen det stikker også, og om det har vart over lang tid. Jeg blir fort litt bekymret når jeg kjenner stikking og smerter i kroppen. Men å ha litt smerter i kroppen er helt naturlig. Gir ikke stikkingen seg og du er bekymret, er det jo like greit å gå til legen. Det er jo bare unødvendig å gå å bekymre seg.
Småsmurf Skrevet 24. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2007 Takk for svar Jeg er tror jeg er ubekymret av natur egentlig. Så jeg er utrolig dårlig på å gå til legen. Det meste går jo over av seg selv tenker jeg.. Det har kommet og gått en god stund nå. Så derfor lurte jeg bare på om noen hadde vært borti det..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå