Gå til innhold

Egoistisk kjæreste?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har inntrykk av at mange gutter først og fremst er usikre. Det beste du kan gjøre er vel å fortelle hva du ønsker, hvordan du ønsker det, og gi ham noe mer konkret å gå etter. Jeg har i alle fall gode erfaringer med det. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tusen takk for et mye sakligere og mer hjelpsomt svar.. Tror du er inne på noe.

Vi hadde bedre sex før, men virker som selvfølelsen hans har vært litt dårlig i det siste. Jeg prøver så godt jeg kan å si at han er deilig og at ting han gjør er deilig, men det går tydeligvis ikke inn på han. Jeg har også spurt om noe er galt men da sier han "hva, nei?" og ler av at jeg tror det. Men vet samtidig at han synes han har lagt på seg (er snakk om..5 kilo..?), og ikke er helt komfortabel naken lenger. (Kroppsfiksert gutt, dette her). I tillegg synes han penis er liten (17!! over gjennomsnitt, altså: stort), og at han kommer alt for fort og at jeg ikke får glede av det. Så kanskje han har gitt litt opp? Ikke vet jeg, men er vanskelig å beskylde han for dette når han ikke vil si noe, heller.

- TRÅDSTARTER

Takk for god tilbakemelding.

Jeg mener jo at dette med tidspunkt for orgasme er det letteste å løse. At han er flnk og får orgasme fort, bør han jo få god tilbakemelding på. Men hvis det er viktig at akten varer litt lenger fordi du trenger mer tid, ja da starter dere bare med det først. Ta ned forventningene en smule, og sats på det som er mulig å oppnå. Ta små steg og innkasser alt positiv som små seire.

Jeg mener pikken får alt for stor oppmerksomhet. Den er viktig for han, fordi de fleste menn kun får orgasme ved å stimulere pikken. Men kvinner kan ha hærlig sex uten at pikken er sentral. Hvorfor ikke satse på en slik tilnærming for å ta av litt press og negative tanker?

Skrevet

Hoeres ut som om teknikken hans maa trenes opp/tilpasses for deg.

Om han ikke trykker paa de rette knappene, med riktig trykk, saa kan du ligge der i timesvis og aldri faa orgasme.

Hver eneste gang jeg har en ny partner, maa jeg trene dem opp i hvordan fingre/slikke meg til orgasme, for saa langt er det ingen som har klart det uten hjelp, selv om de har proevd i flere evigheter.

Saa ha ha taalmodighet og vis han hvordan du liker det. Vis han hvordan du selv gjoer det, og laer han aa gjoere det paa samme maate. Og mens han strever, pass paa a fantasere om noe sexy! Hvis du har en spesiell fantasi som virkelig faar fart i sakene naar du masturberer, saa bruk den mens han jobber paa deg og ting kjennes godt ut.

Jeg har vanskelig for aa komme sammen med andre selv, og det maa gjoeres paa spesielle maater for at jeg skal komme. Kan godt hende du har det samme problemet, og siden han ikke har faatt det til ennaa, saa kan det vaere en grunn til at han ikke orker, fordi han tror det ikke vil funke uansett.

Skrevet
Hoeres ut som om teknikken hans maa trenes opp/tilpasses for deg.

Om han ikke trykker paa de rette knappene, med riktig trykk, saa kan du ligge der i timesvis og aldri faa orgasme.

Hver eneste gang jeg har en ny partner, maa jeg trene dem opp i hvordan fingre/slikke meg til orgasme, for saa langt er det ingen som har klart det uten hjelp, selv om de har proevd i flere evigheter.

Saa ha ha taalmodighet og vis han hvordan du liker det. Vis han hvordan du selv gjoer det, og laer han aa gjoere det paa samme maate. Og mens han strever, pass paa a fantasere om noe sexy! Hvis du har en spesiell fantasi som virkelig faar fart i sakene naar du masturberer, saa bruk den mens han jobber paa deg og ting kjennes godt ut.

Jeg har vanskelig for aa komme sammen med andre selv, og det maa gjoeres paa spesielle maater for at jeg skal komme. Kan godt hende du har det samme problemet, og siden han ikke har faatt det til ennaa, saa kan det vaere en grunn til at han ikke orker, fordi han tror det ikke vil funke uansett.

Takk for tips, men er nok ikke problemet.

Har vist han tidligere hvordan jeg liker å bli tatt på, og når han aller først fingrer meg gjør han det veldig bra og det er veldig godt. Jeg forteller han når han skal gjøre det fort og sakte og det funker..

Problemet er heller at han nesten aldri gjør det (når han gjør det er det kun i maks et par minutter som forspill), og ser ut til å kjede seg ihjel når han aller først gidder å gjøre det til jeg kommer.

Men takk :)

- TRÅDSTARTER

• 2 uker senere...
Skrevet

Du vet at det finnes øvelser som gjør at han holder lengre? Forskjellige bekkenøvelser og sånt, nå husker jeg dem ikke, men du finner dem på nettet. Hvis de hjelper så kan det jo kanskje øke selvtillitten hans.

Jeg har selv opplevd det at jeg og typen ikke kan ta pauser i sexen fordi han da får vondt, men han holder mye fortere andre gangen. Så enten har vi en kjapp runde med sex, tar en liten pause, og så forkuserer vi mere på å ta det sakte neste gang. Ellers så har han faktisk ordnet seg selv sånn at han er tilfredstillt alleredet før jeg kommer, og da kommer han ikke like fort når vi først har sex..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...