Donpedro Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Er fadder til en afrikansk gutt på 15 år. Synes julegave er så vanskelig. Brevene er på fransk, så selv om jeg skjønner innholdet er det ikke så lett å ha god kommunikasjon. Han har også et handikap, så han har litt problemer med å gå. De siste årene har jeg rett og slett satt inn en sum til han. Ideelet sett kunne jeg gitt ham ganske mye om det var noe han trengte spesielt, men det er ikke lett å få svar. Har de siste årene gitt klokke, tegnesaker, klistremerker og fotballdrakt. Hva bør jeg gi i år?
Fakse Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Skulle til å foreslå en fotball av god kvalitet, men det spørs jo litt hvor godt eller dårlig han går. Eller kanskje en portabel spillemaskin kan være noe? PSP er jo ganske dyrt, men det finnes mye forskjellig som er billigere, så dere kan sikkert finne noe sånn og legge med noen spill.
Donpedro Skrevet 24. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2007 Koster jo masse å sende pga vekt, alt må sendes rekomandert.
*Tausa* Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Hva med å gi litt ekstra penger, slik at de kan kjøpe noe selv? Da slipper du frakt, han får det kanskje billigere og dere støtter en lokal kjøpmann. Jeg vet i hvert fall at SOS Barnebyer (tidligere?) ikke ville at faddere skulle sende fadderbarn gaver, men heller gi penger i julegave.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå