Gå til innhold

Å drømme om hus..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest vinkivank

Hei! :lol:

Jeg har i det siste drømt mye om hus.. Drømmer at vi (jeg og min kjære) tilfeldigvis kjører/går forbi hus som er til salgs, og som jeg synes er helt utrolig perfekt, skikkelig flott og praktisk laget! Blir så lykkelig og glad, og helt gira på å kjøpe dette. Problemet er bare at det er flere å ser på huset, og de første som kommer med pengene, får det.. Og vi sliter jo selvfølgelig med å få råd til å kjøpe det.. :cry:

Men jeg er alltid like glad når jeg våkner, over å ha funnet DÊT flotte huset! Det er forøvrig forskjellige hus fra hver drøm, noen er kjempestygge og dårlig vedlikeholdt på utsiden, men nydelig inne, mens noen er fine både utpå og inni..

Noen som har forslag på hva dette kan bety? Leste inne på www.droemmetydning.com at hvis man kjøper hus, vil man få et kort kjærlighetsforhold.. Men vi KJØPER det jo aldri...! Noen tips på hva denne underbevisstheten min prøver å si meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Serena
Jeg har i det siste drømt mye om hus.. Drømmer at vi (jeg og min kjære) tilfeldigvis kjører/går forbi hus som er til salgs, og som jeg synes er helt utrolig perfekt, skikkelig flott og praktisk laget!

Hus/leiligheter gjenspeiler vårt indre ubevisste jeg!

Blir så lykkelig og glad, og helt gira på å kjøpe dette. Problemet er bare at det er flere å ser på huset, og de første som kommer med pengene, får det.. Og vi sliter jo selvfølgelig med å få råd til å kjøpe det.. :cry:

Men jeg er alltid like glad når jeg våkner, over å ha funnet DÊT flotte huset! Det er forøvrig forskjellige hus fra hver drøm, noen er kjempestygge og dårlig vedlikeholdt på utsiden, men nydelig inne, mens noen er fine både utpå og inni..

Du må begynne å granske om alt er så vel og bra i deg? Noe du skulle ha sagt, uttrykt ønske om. Kanskje du viser verden at alt er ok, og så er det kanskje ikke det, bare en tanke som slo meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike drømmer/tanker er faktisk veldig vanlig.

Har ofte slike selv. Hender jeg blar i bolilgannonseaviser...og drømmer meg vekk. Usj, men er nok for ung til å kjøpe meg noe. Har til og med vært på visning. Tankene begynner alltid å rulle, får for meg bilder. Slik kan det se ut, det kunne blitt gjort...til og med tanker om hvordan barn(a mine) (jeg som ikke har barn) ville likt seg, osv. Alltid noen som kjøper husene. Hender at jeg, når jeg passerer forbi hus jeg har vært på visning i, at tankene kommer tilbake, og at jeg håper de som har fått huset har det fint der. hehe, merkelig, jah :P ..men faktisk normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg drømmer ofte at jeg og min samboer bygger oss drømme hus med stor hage og basseng.

Tenk om en dag at det virkelig skjer.

Jeg tror mange har slike drømmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...