lin Skrevet 14. april 2003 #1 Del Skrevet 14. april 2003 Hei! Hva gjør dere etter samleie, det blir ofte bløtt i senga og selv føler en seg våt... dusjer? "tørker seg"?? hørte om et par som hade dorull/håndkle ved siden av senga - er det vanlig?? bare lurer jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2003 #2 Del Skrevet 14. april 2003 Det er ikke dumt med et lite håndkle eller en rull papir ved siden av sengen. Det lille håndkleet kan man jo legge over den våte flekken også, så slipper man å kjenne at man ligger på det våte og kalde. Stå opp og dusje rett etterpå synes jeg er en uting. Uhøflig nærmest. Jeg vet at mange gjør det, men jeg vil heller bare sove jeg da, doven og trøtt og salig som jeg føler meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 14. april 2003 #3 Del Skrevet 14. april 2003 Tørkepapir eller Kleenex er vel ganske vanlig, men er vel egentlig ganske dårlig egnet, eller hva? Kleenex som går i oppløsning, og setter fast småbiter overalt..? Neitakk. Å ha et lite håndkle eller en stor, myk klut innen rekkevidde er slett ikke dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 14. april 2003 #4 Del Skrevet 14. april 2003 Klin og griseri er noen av sjarmen med sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 14. april 2003 #5 Del Skrevet 14. april 2003 Går på do, bruker tørkerull, har et håndkle for hånden. Eller han tar den siden av sengen som er våt :D Han er grei sånn. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 14. april 2003 #6 Del Skrevet 14. april 2003 Uh, vel, jeg går alltid på do etterpå, ikke helt med en gang, men senest 30 minutter etterpå. ( fått anbefalt av lege pga urinveisinfeksjon ) Er faktisk noe alle jenter/kvinner bør gjøre! Håndkle er greiest, toalettpapir/tørkerull suger til seg så mye fuktighet at det blir irriterende tørt etter en liten stund. Det går jo over, men nah, bruker heller en t-skjorte som ligger slengt rett ved sengen. :D Går jo an å dusje uten å være uhøflig, om begge går i dusjen sammen? Kan jo skje spennende ting der også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje22 Skrevet 14. april 2003 #7 Del Skrevet 14. april 2003 Vi hadde håndkle og dorull tilgjengelig. Etter samleie og kosinga etterpå, gikk vi å dusjen sammen. Synes det er greit å dusje etter sexen for jeg blir skikkelig varm og svett. Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #8 Del Skrevet 14. april 2003 Vi har et eget håndklelager på soverommet til bruk for formål av denne typen. I en ideell verden hadde man selvsagt sluppet våte flekker her og der, men det hadde vel blitt litt avromantiserende med replikker underveis av typen "kan du gå opp i bro et øyeblikk, kjære, jeg skal bare legge et lite håndkle under her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 14. april 2003 #9 Del Skrevet 14. april 2003 Ja, søren, det har jeg lurt på. Hva gjør man med det våte når man er ute i det fri, uten kondom, langt fra nærmeste bensinstasjon/butikk, ikke har lyst til å få noe i kjeften, og er skikkelig tent ? (og ikke har servietter, dorull eller håndkle tilgjengelig) Hvor gjør man av "gugget" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 14. april 2003 #10 Del Skrevet 14. april 2003 Nivvy: Gress! Bare pass deg for brennenesle! Vibeke (har traumatiske minner) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 14. april 2003 #11 Del Skrevet 14. april 2003 I skogen: bruk en sokk, boxer etc, funker fint.... :D Vi har alltid et lite lager av små kluter/hånklær på soverommet, og jeg må alltid løpe på do for å tisse uansett - må forebygge de hersens urinveisinfeksjonene. Så søl i senga er ikke noe problem her ihvertfall... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 14. april 2003 #12 Del Skrevet 14. april 2003 Vibeke: GRESS ?!?! Tenk på alt som kravler i gresset? Kanskje et stort lønneblad, men det er det lengste jeg drar det ute i naturen! Etoile: sokk? HHmmm....spørs hvor ille den lukter, hehe. Boxer, ja. Hehe, ja, eller igjen en t-skjorte. Såklart hans, ikke mitt! Hans gris, hans t-skjorte/boxer som må ofres!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 14. april 2003 #13 Del Skrevet 14. april 2003 Går også alltid på do og tisser etterpå. Slik unngår jeg urinveisinfeksjon, som jeg lett får. Deretter tar jeg på meg en truse i bomull. L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 14. april 2003 #14 Del Skrevet 14. april 2003 Det er helt naturlig - og jeg klarer ikke helt å se på det som griseri som må dusjes av med en gang. Og det tørker opp igjen. Og om morgenen dusjer man jo likevel... skifter på sengen en gang i uken, og da er hygienen vel ivaretatt synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 14. april 2003 #15 Del Skrevet 14. april 2003 Tusenfryd: Nei, det er jo ikke direkte griseri, men blir ofte litt "kinkig" å ligge i sengen å renne... Forresten; sånn ca hvor lenge etter endt samleie er det vanlig at det renner? Hender jeg ligger meg i god tro om at nå er det borte, men når jeg våkner om morningen og går på badet, at det enda renner. Jeg skriver enda, fordi det renner jo rett etterpå. Kommer såklart også an på den mannlige partens produksjonsnivå, I guess. Har vel med at jeg ligger om natten, hehe, håper jeg? At det først når man reiser seg, renner skikkelig ifra seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 14. april 2003 #16 Del Skrevet 14. april 2003 Heldigvis (!) er det ikke bare hans det som lager våte flekker i sengen... Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2003 #17 Del Skrevet 14. april 2003 Vi har håndklær tilgjengelig på soverommet, og syns det er helt greit jeg. Har aldri gått i dusjen etterpå hvis det er kveld eller natt, da har vi bare sovna... Nivvy skrev: Forresten; sånn ca hvor lenge etter endt samleie er det vanlig at det renner? Hender jeg ligger meg i god tro om at nå er det borte, men når jeg våkner om morningen og går på badet, at det enda renner. Det samme her. Jeg blir helt forundra over hvor mye det egentlig er jeg... Blir jo aldri tomt jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje22 Skrevet 14. april 2003 #18 Del Skrevet 14. april 2003 Hvis jeg har hatt sex "ute i naturen" har jeg alltid brukt trusa mi eller boxern hans, eller begge deler. Har ikke prøvd gress og slike ting og kommer ikke til å gjøre det heller. Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 14. april 2003 #19 Del Skrevet 14. april 2003 Nivvy skrev: Det samme her. Jeg blir helt forundra over hvor mye det egentlig er jeg... Blir jo aldri tomt jo... Hehe, godt å se at flere har det slik :D ...ja, føles som et uendelig stort hull! ( selv om det ikke er tilfelle ) Når jeg blir skikkelig "irritert" fordi jeg faktisk har det travelt med å komme meg ut, putter jeg en tampong inn. Suger den blod, må den vel suge sperm! Det funker, faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 14. april 2003 #20 Del Skrevet 14. april 2003 Hihi.. vi har vår egen vri på dette "problemet" vi Skittentøyskurven står på soverommet, så vi pleier å finne en t-skjorte, genser eller et håndkle oppi der å tørke oss med .. Det eneste vi passer på er at vi ikke bruker barnetøy som ligger oppi der.. der blir helt feil selv om vi vasker på 90 grader etterpå.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå