Gjest bekymret Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Merket da jeg dusjet og barberte meg i kveld, at jeg har noen små, brune flekker i skrittet, ikke rundt skjeden, men lengre frem mellom kjønnsleppene. De likner på pigmentflekker/føflekker, men er ikke vonde å ta på. Vanskelig å forklare.. Jeg kan umulig ha blitt smittet med en kjønnssykdom av andre, fordi jeg har ikke vært sammen med noen på et år. Og han hadde ingen sykdommer. Teknisk sett kan jeg vel ha blitt smittet om det har vært skjulte symptomer, til nå. Men jeg har alltid vært nøye med å bruke prevensjon uansett. Hva kan dette være? Noen som har opplevd det samme?
Gjest bekymret Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Bæsj såklart! Åja.. så din avføring kommer ut av urinrøret? Interessant... Noen litt mer seriøse her inne?
Gjest Tweek Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Bæsj såklart! Det var som jeg skulle sagt det selv Du må jo tørke deg fram-bak ikke bak-fram!
Gjest Tweek Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Men ja, jeg har en seriøs side også som ikke er høy på sukker. *la den komme fram* Kremt! Siden det ser ut som føflekker/pigmentflekker og ikke er vonde kan det jo faktisk være at det er føflekker/pigmentflekker..
Gjest bekymret Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Men ja, jeg har en seriøs side også som ikke er høy på sukker. *la den komme fram* Kremt! Siden det ser ut som føflekker/pigmentflekker og ikke er vonde kan det jo faktisk være at det er føflekker/pigmentflekker.. Nei, tviler på det. De har ikke vært der før. Tror jeg finner et annet forum, dette virket lite seriøst..
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 "Arr" etter småkviser eller liknende?
Wildy Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Pigmentflekker kan oppstå overalt, det er rett som det er at jeg finner noen nye. Og gamle flekker blekes, ihvertfall noen av de. Men det kan kanskje vært en ide å få det sjekket hos lege, både for å være sikker på hva det er og ta en runde på resten av kroppen og få en vurdering av flekker og\eller hudforandringer? Jeg pleier å be legen se over føflekkene mine når jeg er inne til "EU-kontroll" annenhvert år. Selv trodde jeg at jeg ikke hadde så mange føflekker, men en full opptelling gav faktisk ganske mange.
Gjest Bekymret Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Pigmentflekker kan oppstå overalt, det er rett som det er at jeg finner noen nye. Og gamle flekker blekes, ihvertfall noen av de. Men det kan kanskje vært en ide å få det sjekket hos lege, både for å være sikker på hva det er og ta en runde på resten av kroppen og få en vurdering av flekker og\eller hudforandringer? Jeg pleier å be legen se over føflekkene mine når jeg er inne til "EU-kontroll" annenhvert år. Selv trodde jeg at jeg ikke hadde så mange føflekker, men en full opptelling gav faktisk ganske mange. Ja, det er helt utrolig hvor mange føflekker man har om man teller. Jeg har mange på magen, en som er sånn rød, ser ut som en blodflekk. Men det er sikkert ikke farlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå