Gå til innhold

Hvor sjenerte kan gutter være?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Scarlett_*
Skrevet

Når en gutt man har truffet på fest og hatt kjempebra kjemi med og fikk inntrykket av at han også var interessert, og når jeg noen dager senere sender mail og inviterer han på kaffe, svarer han rett ut at en kaffe virker litt for skummelt, men når jeg foreslår å treffes på byen svarer han at en bytur er litt bedre for en som er sjenert og at man da gjerne unngår pinlige pauser. Og så får han da nummeret mitt med oppfordringen om å sende meg melding hvis han skal ut den helga, ettersom han sa at han kanskje skulle ut.

Når jeg da ikke hører mer fra han verken på mail eller sms, er han da bare ikke interessert? Eller er han faktisk så sjenert at han må dras med? Er det noe poeng for meg å sende han en ny mail nå, flere uker senere senere, og spørre hvordan det går og om han ikke skal ut på byen snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...Jeg hadde visst ikke logga inn isted. Urutinert ;)

Skrevet

Send en ny melding. Du har ingenting å tape på det. Nå for tiden er det jo også likestilling, så da trenger du ikke være redd for å ta initiativet. Det kan hende han liker deg og derfor synes det er litt skummelt å være den som tar kontakt nå som han ikke kjenner deg spesielt godt. Eller så kunne dere jo pratet litt på msn eller noe slikt, slik at dere blir litt bedre kjent. :)

Skrevet

Ok, er enig i at jeg ikke har noe å tape. Jeg har bare tenkt at det kanskje blir uattraktivt med ei jente som tar kontakt på nytt selv om gutten ikke svarte noe på den siste mailen hennes der hun ga han telefonnummeret. Sånn at hun bare virker desperat og ikke tar hintet om at han kanskje ikke er interresrt.

Samtidig, hvis han kanskje er litt interessert men for sjenert skal det kanskje ikke så mye til før han blir med på noe, å møtes på byen for eksempel?

Synes hvertfall han virket kjempebra, ble tiltrukket av han det første øyeblikket jeg så han! Vil liksom ikke la sjansen gå fra meg :rødme:

Skrevet (endret)

Øhm gutter kan være gaaanske sjenerte... :P

Jeg var vel mer sjenert før, men ikke nå lenger, har dummet meg ut så mange ganger! :) (Y)

Edit: See jeg er tilogmed ranket som sjenert :)

Endret av Kodax
Gjest Gjest Julie
Skrevet

Selv om han er sjenert må han kunne klare å sende en sms. Hvis du ikke ønsker å være støttekontakten hans da.

Skrevet
Selv om han er sjenert må han kunne klare å sende en sms. Hvis du ikke ønsker å være støttekontakten hans da.

Neida. Hvis han f. eks. aldri har hatt en kjæreste eller aldri har hatt sex før, svirrer hodet hans rundt og rundt uten at det trenger si noe om hvordan han kan være når han skjønner at han faktisk er attraktiv for jentene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...