Gå til innhold

Hva er det rareste...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter en tur på IKEA i ettermiddag kjørte vi nesten over to jenter som dro på en diger kasse, i retning av stoppestedet for IKEA-bussen. Og da slo det oss:

Hva er det rareste noen har drassa med seg på IKEA-bussen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt med både ivar hylle og aneboda skap...og det var jævlig tungt...

Skrevet

Haha...må man så må man...var faktisk å kjøpte meg seng aleine og en gang og dro den opp tre etasjer...men da hadde jeg i det minste leid bil...fikk ut veldig mye agresjon for hvert trappetrinn kan du si...

Skrevet

Haha! :ler:

Nå fikk jeg noen skikkelig morsomme bilder i hodet mitt! Ikke for det, jeg har sympati, altså, du er tøff!

Skal prøve å slepe noe opp på loftet neste gang jeg er litt småsinna. Det er fem etasjer dit...

Skrevet

:smil: lykke til! Hjelper veldig altså! Ikke derfor jeg gjorde det da, men var en liten sideeffekt kan man vel si..

Gjest Gjest Julie
Skrevet

I studietiden: Altfor mange poser på IKEA-bussen!

Det går greiere i bil, ja.

Forøvrig vet jo alle hva Ingrid Schulerud mener om folk som handler på IKEA? :skravle:

Skrevet
Forøvrig vet jo alle hva Ingrid Schulerud mener om folk som handler på IKEA? :skravle:

Nei, hva mener hun??

Skrevet

Det er 20 minutter og gå til Ikea fra meg, men de 20 minuttene er harde når du har vært og handlet hyller!!

Hadde så vondt i ryggen etterpå..det er jo ikke slik at de lager gode poser å bære tinga i(de svære blå).

Hadde mye annet dritt også :fnise: og rullegardin! Var sikkert et herlig syn..

Gjest Eurydike
Skrevet

Jeg har hatt med meg et flatpakket skrivebord på IKEA-bussen.

Gjest Gjest Julie
Skrevet (endret)
Nei, hva mener hun??

Nå sporer jeg selvsagt kraftig av her, det handler jo ikke direkte om IKEA:

Hun var lei av at i 8 av 10 hjem hun besøkte hadde alle de samme designertingene: http://www.dn.no/dntv/nyheter/article1240401.ece

http://www.dn.no/forsiden/kommentarer/arti...l=article_image

Media fulgte selvsagt opp med ytterpunkter som Sputnik og andre originaler som kunne bekrefte at den norske stilen skal være hyggelig, koselig og trivelig - ikke designeraktig.

Sitat DN:

I fremtiden kommer uttalelser om norsk design og smak til å bli servert av andre fremtredende representanter for det norske samfunnet, for eksempel kronprinsesse Mette-Marit. Etter at hun for noen år siden skiftet omgangskrets og opplevde en radikal bedring i privatøkonomien er hun selv blitt svært opptatt av design, og deltar ofte på arrangementer sammen med norske designere. Der er hun positiv til alt hun ser, alltid.

Ingrid Schulerud, som sterkt kan mistenkes for å ha greie på hva hun snakker om, kommer på sin side til å holde munn.

Slik er også det norske systemet.

Endret av Gjest Julie
Skrevet

Ikea,ja.....hm, skal vi se.

I hine hårde dager med nyfødt baby og uten bil, tok jeg likegodt og kjøpte babykorg som jeg drog med meg på bussen.

-Følte meg litt sær, spesielt siden babyen ikke var oppi. :babysmokk:

Skrevet

Babykorga er bra, den må få komme opp på topp ti, tror jeg.

Jeg hadde håpet å komme over en som hadde drassa med seg en sofa, det hadde rocka litt!

Skrevet

Har trilla en sofa gjennom lille Lundgårdsparken i Bergen da, men ikke fra ikea, fra Frelsersarmeen i studietida...etterpå var vi å henta vaskemaskin, på samme sekketralla..

Gjest Gjest_Tutta_*
Skrevet

Har tatt IKEA-bussen til et bryllup, lørdag formiddag (=full buss) i selskapsstasen:)

Skrevet (endret)

Kjøpte en stor og tung kommode som jeg drasset med meg på bussen. Måtte bytte buss i byen i tillegg. Det var isdekke og såpeglatt ute, så da vi skulle ned skråninga til leiligheten vi leide kunne det gått virkelig ille med to unge, vakre studiner... Den som hadde hatt et kamera da.

Endret av s.n
Skrevet

Ikke på IKEA, men handlet fra Elkjøps nettbutikk og hentet på posten: 1 skriver. 1 digitalt kamera. 1 støvsuger. 1 karaokemaskin.

Brukte barnevogn. Ungene gikk. Tok lokalbussen hjem.

Kjøpte bil et par år etterpå (og tok med meg på bussen...nei.).

Skrevet

:hoho:

Dere skulle sett når jeg og sambo hadde vært på IKEA med en gang vi flytta og kjøpte hyller, skap og bord; og dro med oss alt på bussen. Vi stjælte en sånn tralle. Iiiiingen som kikka rart på oss på tbanen da nei *fnise*

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...