Gjest Tigress Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Etter en tur på IKEA i ettermiddag kjørte vi nesten over to jenter som dro på en diger kasse, i retning av stoppestedet for IKEA-bussen. Og da slo det oss: Hva er det rareste noen har drassa med seg på IKEA-bussen?
smaksløk Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Har hatt med både ivar hylle og aneboda skap...og det var jævlig tungt...
Gjest Tigress Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Aleine?! Dæven søkke, du må være sterk!
smaksløk Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Haha...må man så må man...var faktisk å kjøpte meg seng aleine og en gang og dro den opp tre etasjer...men da hadde jeg i det minste leid bil...fikk ut veldig mye agresjon for hvert trappetrinn kan du si...
Gjest Tigress Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Haha! Nå fikk jeg noen skikkelig morsomme bilder i hodet mitt! Ikke for det, jeg har sympati, altså, du er tøff! Skal prøve å slepe noe opp på loftet neste gang jeg er litt småsinna. Det er fem etasjer dit...
smaksløk Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 :smil: lykke til! Hjelper veldig altså! Ikke derfor jeg gjorde det da, men var en liten sideeffekt kan man vel si..
Gjest Gjest Julie Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 I studietiden: Altfor mange poser på IKEA-bussen! Det går greiere i bil, ja. Forøvrig vet jo alle hva Ingrid Schulerud mener om folk som handler på IKEA?
smaksløk Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Forøvrig vet jo alle hva Ingrid Schulerud mener om folk som handler på IKEA? Nei, hva mener hun??
estrella Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Det er 20 minutter og gå til Ikea fra meg, men de 20 minuttene er harde når du har vært og handlet hyller!! Hadde så vondt i ryggen etterpå..det er jo ikke slik at de lager gode poser å bære tinga i(de svære blå). Hadde mye annet dritt også og rullegardin! Var sikkert et herlig syn..
Gjest Eurydike Skrevet 24. november 2007 #10 Skrevet 24. november 2007 Jeg har hatt med meg et flatpakket skrivebord på IKEA-bussen.
Gjest Gjest Julie Skrevet 25. november 2007 #11 Skrevet 25. november 2007 (endret) Nei, hva mener hun?? Nå sporer jeg selvsagt kraftig av her, det handler jo ikke direkte om IKEA: Hun var lei av at i 8 av 10 hjem hun besøkte hadde alle de samme designertingene: http://www.dn.no/dntv/nyheter/article1240401.ece http://www.dn.no/forsiden/kommentarer/arti...l=article_image Media fulgte selvsagt opp med ytterpunkter som Sputnik og andre originaler som kunne bekrefte at den norske stilen skal være hyggelig, koselig og trivelig - ikke designeraktig. Sitat DN: I fremtiden kommer uttalelser om norsk design og smak til å bli servert av andre fremtredende representanter for det norske samfunnet, for eksempel kronprinsesse Mette-Marit. Etter at hun for noen år siden skiftet omgangskrets og opplevde en radikal bedring i privatøkonomien er hun selv blitt svært opptatt av design, og deltar ofte på arrangementer sammen med norske designere. Der er hun positiv til alt hun ser, alltid. Ingrid Schulerud, som sterkt kan mistenkes for å ha greie på hva hun snakker om, kommer på sin side til å holde munn. Slik er også det norske systemet. Endret 25. november 2007 av Gjest Julie
hjertesukka Skrevet 25. november 2007 #12 Skrevet 25. november 2007 Ikea,ja.....hm, skal vi se. I hine hårde dager med nyfødt baby og uten bil, tok jeg likegodt og kjøpte babykorg som jeg drog med meg på bussen. -Følte meg litt sær, spesielt siden babyen ikke var oppi.
Gjest Tigress Skrevet 25. november 2007 #13 Skrevet 25. november 2007 Babykorga er bra, den må få komme opp på topp ti, tror jeg. Jeg hadde håpet å komme over en som hadde drassa med seg en sofa, det hadde rocka litt!
smaksløk Skrevet 25. november 2007 #14 Skrevet 25. november 2007 Har trilla en sofa gjennom lille Lundgårdsparken i Bergen da, men ikke fra ikea, fra Frelsersarmeen i studietida...etterpå var vi å henta vaskemaskin, på samme sekketralla..
Gjest Gjest_Tutta_* Skrevet 28. november 2007 #15 Skrevet 28. november 2007 Har tatt IKEA-bussen til et bryllup, lørdag formiddag (=full buss) i selskapsstasen:)
Gjest s.n Skrevet 28. november 2007 #16 Skrevet 28. november 2007 (endret) Kjøpte en stor og tung kommode som jeg drasset med meg på bussen. Måtte bytte buss i byen i tillegg. Det var isdekke og såpeglatt ute, så da vi skulle ned skråninga til leiligheten vi leide kunne det gått virkelig ille med to unge, vakre studiner... Den som hadde hatt et kamera da. Endret 28. november 2007 av s.n
FrizzleSizzle Skrevet 28. november 2007 #17 Skrevet 28. november 2007 Ikke på IKEA, men handlet fra Elkjøps nettbutikk og hentet på posten: 1 skriver. 1 digitalt kamera. 1 støvsuger. 1 karaokemaskin. Brukte barnevogn. Ungene gikk. Tok lokalbussen hjem. Kjøpte bil et par år etterpå (og tok med meg på bussen...nei.).
Gjest Grafica Skrevet 29. november 2007 #18 Skrevet 29. november 2007 Dere skulle sett når jeg og sambo hadde vært på IKEA med en gang vi flytta og kjøpte hyller, skap og bord; og dro med oss alt på bussen. Vi stjælte en sånn tralle. Iiiiingen som kikka rart på oss på tbanen da nei *fnise*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå