Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Fikk skikkelig kjeft og utspørring om hvorfor mitt barn kom for sent til skolen. Noen som vet om dette er vanlig?
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Kommer ann på det! Fortell mere om episoden så er det enklere å gi svar!
Gjest Helen Parr Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Hvis det dreier seg om vedvarende forsentkomming, synes jeg ikke det er merkelig at skolen forsøker å finne årsaken. Kanskje du kan gi litt fler opplysninger, så er det lettere å gi et fornuftig svar?
ceca Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Er det en engangs-hendelse så stusser jeg ja.. Skjer det ofte, så kan nok lærer komentere det, men ikke kjefte.. Vanlig svar hos oss er "klokka gikk feil " eller "mamma glemte tiden" Spør læreren meg hadde jeg svart noe som at "vi koste oss så innmari til morningen i dag så tiden fløy ifra oss" Men nå hører det til sjeldenhetene at de kommer for sent på skolen, og vi har en lærer som tar det helt fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå