Gå til innhold

Skal gjester kunne poste i "Personlige meldinger"?

73 stemmer

1. 1. Skal gjester få poste i alle fora, eller bør "Personlige meldiner" være forbeholdt registrerte brukere?

• Ja til gjester i alle fora
      33
    • Nei til gjester i "personlige meldinger"
      40

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Kan noen lage en poll over dette?

:)

Herved er pollen laget. Stem i vei.

Edit: Nå har Vimse vært snill og endret alternativene, nå skulle det være greit å stemme.

Endret av Brunhilde
Videoannonse
Annonse
Gjest Helen Parr
Skrevet

Jeg svarte ja.

Jeg ser ingen god grunn til å nekte gjesteposting i "Personlige meldinger", fordi jeg synes ufine innlegg er ufine enten de er postet av gjester, registrerte brukere, i "Personlige meldinger" eller i resten av forumet.

Hvis så er tilfelle regner jeg med at moderatorene gjør jobben sin og rydder opp likevel.

At gjestene har stått for brorparten av de lite hyggelige postene, særlig i enkelte tråder de siste dagene, er selvsagt trist, men ikke nok til å utestenge dem.

Synes jeg.

Skrevet

Du må omformulere spm for det inneholder et motsetningspar innen samme setning, og da blir det helt umulig å besvare det med ja eller nei. Selv om jeg skjønner hva du mener, da. :jepp:

Nei til gjester i personlige meldinger!!

Skrevet

Et spm, forøvrig: Er det mulig for gjester å stemme i poller? Akkurat for denne her, så kunne det være greit å se hva de registrerte brukerne mener om saken.

Gjest Blondie65
Skrevet

Så lenge det er tillatt med gjesteposting må det også være lov for gjester å poste i personlige meldinger.

Men jeg er jo usikker på hva som egentlig er det store poenget med gjester i det hele tatt, spesielt når det drives ren forfølgelses stil mot enkelte brukere i tråd etter tråd.

Og jada ... jeg VET hva som er poenget med gjesteposter. Det var bare et hjertesukk ... ikke sant?

Før jeg blir flambert ... lissom ...

Skrevet (endret)

Okei, da stemte jeg før jeg leste første innlegg, var litt for kjapp der... Stemte feil. Jeg mener Personlige Meldinger skal være forbeholdt registrerte brukere.

Dette har jeg ment alltid.

Endret av Emera
Gjest vimselot
Skrevet (endret)

Edit: Jeg ser at alternativene ikke var helt gode og foreslår derfor følgende:

Ja - hvis du mener at gjester skal få poste i "Personlige meldinger"

Nei - hvis du mener at bare registrerte brukere skal få poste der.

Brunhilde, ser du hva du har skrevet ang poll? Det umuliggjør i alle fall for meg, å svare.

Men, nei gjester kan holde seg langt unden pm, i alle fall min box.

Men Brunhilde, omgjør spørsmålet i pollen din, så kanskje man kan stemme...

:fnise:

Mener ikke være slem, men du skriver to spørsmål og vil bare ha et svar...hvis du leser det du har skrevet i pollen din en gang til...

Endret av vimselot
Skrevet

Edit: Jeg ser at alternativene ikke var helt gode og foreslår derfor følgende:

Ja - hvis du mener at gjester skal få poste i "Personlige meldinger"

Nei - hvis du mener at bare registrerte brukere skal få poste der.

Du kan be modderator om å endre pollen din Brunhilde:)

Den er litt missvisende om man ikke leser det du skrev i første innlegget ditt ;)

Skrevet
Brunhilde, ser du hva du har skrevet ang poll? Det umuliggjør i alle fall for meg, å svare.

Men, nei gjester kan holde seg langt unden pm, i alle fall min box.

Men Brunhilde, omgjør spørsmålet i pollen din, så kanskje man kan stemme...

:fnise:

Mener ikke være slem, men du skriver to spørsmål og vil bare ha et svar...hvis du leser det du har skrevet i pollen din en gang til...

Det er ikke ment som PM i PM boksen din Vimselott, men på forumets personlige meldinger ;)

Skrevet (endret)

Gjester kan ikke stemme på KG, da må man være registrert.

Og mine vakre venner har jeg kontakt med uavhengig av KG.

Og jeg tror jeg ville stemt nei til all gjesteaktivitet om jeg hadde kunnet stenge her.

Og faktisk stemmer jeg for åpen ip også.

Tex - the real one.

Endret av Scorpina
Skrevet
Dytte

Hvorfor driver du og dytter? Jeg tåler godt om folk er uenige med meg, men syns det kan være sunt å diskutere tingenes tilstand.

Til nå har du bidratt med svært lite konstruktivt.

Skrevet

Greit med gjester, også i personlige meldinger - men synes ikke gjester skal ha tilgang til å lese i dagbøkene.

Skrevet
Hvorfor driver du og dytter? Jeg tåler godt om folk er uenige med meg, men syns det kan være sunt å diskutere tingenes tilstand.

Til nå har du bidratt med svært lite konstruktivt.

Hæ :klø: Det har ikke noe med deg å gjøre Brunhilde. Du bestemmer vel ikke om jeg skal få lov til å dytte tråden opp eller hvorfor jeg gjør det!

Jeg gjør det fordi det kan være av interesse å se resultatet på pollen. Da dytter jeg den opp til glede for nye lesere.

Igjen så har det ingenting med deg å gjøre :sjenert:

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Da jeg "begynte" på KG var gjestepostering ikke tillat på personlige meldinger og det var greit nok det!

Dersom en gjest "har gleden av å " slenge drit og shit etter en bruker så kommer vel gjesten bare til å gjøre det andre steder da, enn på personlige meldinger! (stakkars slemme gjesten)

Nå har jeg også stemt ;)

Endret av Silmarill
Gjest Frysepulver
Skrevet

Blir litt feil å stemme her, for egentlig er jeg ingen stor tilhenger av gjestepostinger (selv om jeg ser poenget med det og har blitt langt mildere stemt det siste året). Jeg kan ikke stemme for det første alternativet ettersom jeg synes dagbøkene helt bør stenges for gjester (blogger er knot å lese, så det er intet alternativ). Det andre alternativet fungerer heller ikke, for all den tid de er her bør de ha tilgang til personlige meldinger-forumet også.

Skrevet

Tråden ryddet.

Scorpina

-mod-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...