pusimor Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Fikk tatt ut hormonspiralen for 32 dager siden. Har hatt veldig spente og ømme bryster i ca en uke, men ingen mensen kommer. Kan det ta lang tid?
Helen Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 (endret) De to gangene jeg har tatt ut hormonspiralen har jeg vært gravid etter 3-4 uker så jeg har hverfall hatt eggløsning med omtrent èn gang. Mensen hadde nok kommet den også om jeg ikke hadde blitt så fort gravid. Endret 22. november 2007 av m@msen
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Regelmessig mens etter 3-4 mnd. Hei! Takk for svar! Betyr det at det gikk 3-4 mnd før du fikk din første mens?
Orthia Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Jeg hadde småblødninger helt uregelmessig i rundt tre måneder. Gikk til lege, og han foreslo p-piller i et par måneder for å få syklusen i gjenge. Jeg var ikke interessert i å begynne med p-piller da jeg planla graviditet. Fikk så en ordentlig mens, og så ble jeg gravid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå