Gå til innhold

Sexsalg i selvangivelsen?


Gjest ts

Anbefalte innlegg

Jeg har solgt sex en stund nå, og vil gjerne føre det opp som inntekt i selvangivelsen til neste år. Hvordan kan jeg gjøre dette, og finnes det en måte jeg kan kamuflere inntekten som noe annet enn det den er? Jeg vil altså betale riktig skatt og alt det der, men jeg vil ikke at skattefolka skal vite hva jeg driver på med..

Jeg leste et sted at hvis man betaler skatt av penger fra sexsalg så er staten i grunn hallik, men det vil jo ikke si at man kan anmelde staten for hallik-virksomhet, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har solgt sex en stund nå, og vil gjerne føre det opp som inntekt i selvangivelsen til neste år. Hvordan kan jeg gjøre dette, og finnes det en måte jeg kan kamuflere inntekten som noe annet enn det den er? Jeg vil altså betale riktig skatt og alt det der, men jeg vil ikke at skattefolka skal vite hva jeg driver på med..

Jeg leste et sted at hvis man betaler skatt av penger fra sexsalg så er staten i grunn hallik, men det vil jo ikke si at man kan anmelde staten for hallik-virksomhet, sant?

Staten skal ha skatt fra folk som tjener penger. Du tjener pengene dine med sexsalg, vi andre har andre jobber som vi også må skatte av.

Så om du kaller staten hallik for din virksomhet er staten også hallik for andres virksomhet.

Staten gir deg senere goder, kvilket en gatehallik ikke villle ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...