lillesky Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hvordan skal man velge ny fastlege når man ikke er fornøyd med den man har? Kan jo hende den nye legen (som jeg vet 0 om) ikke er noe bedre i det hele tatt...
Ce'Nedra Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbyg...visloginside.do Her kan du se hvem som er ledige, samt bytte.
Gjest Jil Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Hva med å spørre her inne? Ta en kikk på de som er ledige og aktuelle for deg, og så kan du spørre her inne/google, etc. Er jo det KG er her for
lillesky Skrevet 22. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2007 Vet hvordan man bytter, men lurer på hvordan man vet hvilke som er gode. Har ikke så lyst til å spørre her inne, selv om sikkert flere vet hvor jeg bor.
Gjest Veronica Mars Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Vet hvordan man bytter, men lurer på hvordan man vet hvilke som er gode. Har ikke så lyst til å spørre her inne, selv om sikkert flere vet hvor jeg bor. Du kan f.eks a) bruke google og se om noen har skrevet noe om dem et sted b) spørre slekt og venner om de har en fastlege de er fornøyd med c) spørre her som utlogget
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå