katla Skrevet 23. november 2007 #21 Skrevet 23. november 2007 Jeg kjenner en som har 820 nummer. Og det er ikke verdt 30 kr minuttet for å si det sånn.... Jeg utelukker ikke at det finnes mye rart mellom himmel og jord, men synes det er litt rart at såkalte klarsynte aldri greier å "hjelpe til" når det virkelig trengs. Feks med forsvunne barn.....
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 23. november 2007 #22 Skrevet 23. november 2007 Jeg har tro på en del mennesker føler at de blir hjulpet av klarsynte. For meg spiller det liten rolle om det de sier stemmer eller ikke, så lenge folk føler seg bedre og føler at de blir sett og hjulpet. Det kan kanskje diskuteres dette med dyre telefonpriser og takster men de skal jo tjene penger de også og så lenge det finnes et marked...
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2007 #23 Skrevet 24. november 2007 Jeg tror det finnes mennesker som ser og føler mer enn andre. Men som flere har skrevet tror jeg ikke alltid at det er disse menneskene som sitter ved et 820 nummer og håver inn penger. Marcello Haugen feks er jo et eksempel på en mann som virkelig var synsk. Flere eldre mennesker jeg kjenner har opplevd ting med han som ikke kan forklares på noen logisk måte. Jeg er langt fra synsk selv, men har opplevd en del rare ting. Bla når det gjelder drømmer som har skjedd, at jeg har visst når noen har vært gravide, visst at noen har prøvd en stund osv. Mulig det er en sterk intuisjon jeg har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå