Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mye vann skal svibler ha og hvor ofte?

Og ca hvor lenge holder de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke å vanne sviblene før de begynner og blomstre. Når de blomstrer bør de ikke tørke for mye.

Hvor lenge de står avhenger veldig av hvor varmt du har det hjemme,om du setter de kjølig på natten osv

Skrevet

hvis du synes dete r vanskelig med sviber an du sette de i et svibelglass, de ser ut som små vaser og dete r kun røttene som er i kontakt med vannet, da tar de det de trenger, og ikke mer, da ser du dessuten om det mangler vann..... spør i en blomsterbutikk....

Gjest Ballerina
Skrevet

Som jeg sa da vi kjøpte dem, så satt jeg dem i små vaser (vasket av jorda), så har jeg dem i vann hele tiden :) Men mammaen min sier at de skal være våte hele tiden...

Skrevet
Som jeg sa da vi kjøpte dem, så satt jeg dem i små vaser (vasket av jorda), så har jeg dem i vann hele tiden :) Men mammaen min sier at de skal være våte hele tiden...

Jeg reiste jo i fra mine i stavanger. Lurte på om de ville ha blomstra før jeg kom tilbake, får ikke noe vann nå som jeg er borte... :sjenert:

Skrevet

Jeg har hatt min i noen dager nå, og har den i stua hvor det er varmt hele tida, men det har ikke kommet noen blomst enda. Hvor lang tid vil det ta? Har heller ikke vannet den noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...