naley Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hvor mye vann skal svibler ha og hvor ofte? Og ca hvor lenge holder de?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Du trenger ikke å vanne sviblene før de begynner og blomstre. Når de blomstrer bør de ikke tørke for mye. Hvor lenge de står avhenger veldig av hvor varmt du har det hjemme,om du setter de kjølig på natten osv
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 hvis du synes dete r vanskelig med sviber an du sette de i et svibelglass, de ser ut som små vaser og dete r kun røttene som er i kontakt med vannet, da tar de det de trenger, og ikke mer, da ser du dessuten om det mangler vann..... spør i en blomsterbutikk....
Gjest Ballerina Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Som jeg sa da vi kjøpte dem, så satt jeg dem i små vaser (vasket av jorda), så har jeg dem i vann hele tiden Men mammaen min sier at de skal være våte hele tiden...
naley Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 Som jeg sa da vi kjøpte dem, så satt jeg dem i små vaser (vasket av jorda), så har jeg dem i vann hele tiden Men mammaen min sier at de skal være våte hele tiden... Jeg reiste jo i fra mine i stavanger. Lurte på om de ville ha blomstra før jeg kom tilbake, får ikke noe vann nå som jeg er borte...
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Jeg har hatt min i noen dager nå, og har den i stua hvor det er varmt hele tida, men det har ikke kommet noen blomst enda. Hvor lang tid vil det ta? Har heller ikke vannet den noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå