Gjest Hesti Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hei! Har nå fått liftgardinene mine som er sydd på bestilling. Jeg spurte ikke im pris først, men hadde bestemt meg for å endelig få noen ordentlig fine og ikke bry meg så mye om prisen Jeg fikk altså regning på 1100,- pr. gardin og dette var kun for syjobben....er dette en relativt normal pris? Jeg lurer vel egentlig bare på om jeg har valgt et fryktelig dyrt sted! Nå skal det nevnes at de var veldig fint sydd, altså ikke noe å klage på der!
Gjest Indo Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Vi hadde planer om å skaffe oss spesialsydde liftgardiner pga stoooore vinduer, men ble aldri noe av. Hun dama sa hvertfall at de tok 200kr for sying pr. liftgardin...dvs 400kr pluss stoffet for vår del...1100kr for å sy ei gardin vil jeg si at var sinnsykt dyrt på bakgrunn av hva hun sa til meg. Håper de var fryktelig fine da hvertfall!
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Var det inkludert liftskinnen også? Billigste liftskinnen vår er 400 kr, med kjedetrekk koster de fra 600 kr. Så kommer stoffet og sying i tillegg. Sydamen vår tar ekstra betalt for hver spil + montering.
Grønt blad Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 (endret) Hei! Har nå fått liftgardinene mine som er sydd på bestilling. Jeg spurte ikke im pris først, men hadde bestemt meg for å endelig få noen ordentlig fine og ikke bry meg så mye om prisen Jeg fikk altså regning på 1100,- pr. gardin og dette var kun for syjobben....er dette en relativt normal pris? Jeg lurer vel egentlig bare på om jeg har valgt et fryktelig dyrt sted! Nå skal det nevnes at de var veldig fint sydd, altså ikke noe å klage på der! Moren min har en liftgardin (til et vindu i en dør) sydd på bestilling. Hun spurte et par sydamer om hva det ville koste, og prisen hun fikk oppgitt var 1500,- Jeg tror det var inkludert materiale, men er ikke sikker. Dette syntes hun uansett ble altfor dyrt, og hun fikk heller en på jobben til å gjøre det for 500,- (tror det var inkludert materiale). Den ble riktignok veldig mye enklere, men likevel fin. Tilbake til spørsmålet ditt. Jeg vet ikke hvor store dine liftgardinger er, men ut ifra prisen som moren min fikk oppgitt, så virker det helt normalt. Endret 21. november 2007 av Grønt blad
Gjest Hesti Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Takker for svar! Da er det nok rimelig normalt:) Det ser litt mer avansert ut enn de andre gardinene jeg har fra princess! De er 120cm lange og 110cm brede. Prisen var inkl. "oppheng" jeg vet ikke helt hva de forskjellige tingene heter, men var vanlig "tråd" å trekke i! De ble riktig så fine der de henger!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå