Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hei Jeg har nettopp fått flere små kjertler/vortelignende klumper rundt sjedeåpningen. Dette er selvfølgelig veldig sjenerende og irriterende. Jeg kjenner de ikke og de klør ikke, men det ser ekkelt ut. Har fast kjæreste og har gått på samme p-piller lenge. Noen andre som har erfaringer med slike ting der nede? Noen gode råd til hvordan de fjernes? Vil ikke ha de der!! Jente25
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Kom deg til legen. Høres ut som kjønnsvorter.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Hei Jeg har nettopp fått flere små kjertler/vortelignende klumper rundt sjedeåpningen. Dette er selvfølgelig veldig sjenerende og irriterende. Jeg kjenner de ikke og de klør ikke, men det ser ekkelt ut. Har fast kjæreste og har gått på samme p-piller lenge. Noen andre som har erfaringer med slike ting der nede? Noen gode råd til hvordan de fjernes? Vil ikke ha de der!! Jente25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå