Gå til innhold

vondt


Gjest Gjest_anny_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_anny_*
Skrevet

Etter at jeg slutta på p-pillene i begynnelsen av august, er jeg nå i min 3 syklus på ca 35 dager. Før var de alltid 28. Jeg vet også at jeg har fått tilbake eggløsning. Hvis syklusen min er lik de andre 2 (35/36 dager) skal jeg ha mensen på lørdag som kommer. Vi har desverre vært litt uforsiktige i fylla (jeg vet, fy skam oss!) å har ingen planer om å få barn de neste årene. Men nå kjenner jeg at det stikker noe helt infernalsk både i venstre og høyre eggstokk og også i midten av magen helt nede. Det kjennes hvertfall ut som om det er i eggstokkene, men hva vet jeg. Dette er helt uvanlige smerter for meg, og har ikke hatt dette noengang tidligere som jeg kan huske hvertfall..er det noen som vet hvporfor det stikker? menssmerter? graviditet? er uansett hvertfall fortidlig å teste før lørdag, så jeg vil egentlig bare ha svar/råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...