Gå til innhold

Terminliste


Cathie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, alle sammen

Jeg har vært litt forsiktig med å legge meg inn her, dels pga litt usikker termin, dels fordi vi mista i uke 12 forrige gang.

Etter tidlig UL ved 10+0, er 3. juli terminen, men kanskje blir flytta over i juni-klubben etter ordinær UL 31. januar? Har selv et spenn på mulige termindatoer fra 24. juni til 3. juli.

Lykke til alle sammen!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mista babyen på mandag... Da var jeg 13+3, men den lille hadde vært død siden uke 9. Så da skriver jeg meg ut av denne lista og terminklubben.

Jeg har ikke orket å gå inn på KG før nå, og jeg tror jeg skal komme meg ut herifra ganske fort igjen. Det er vel overflødig å fortelle hvordan jeg har det...

Men jeg klarer likevel å glede meg over dere, og når det nærmer seg juli/august skal jeg sende dere en ekstra tanke. All mulig lykke til videre, jenter! For meg blir det å tusle tilbake i prøver-forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neeeei! Det skulle ikke vært lov! Dette var utrolig trist å lese Mirabella=( Tenker masse på deg nå, og håper dere blir gravide igjen med en gang! :gråte: Masse lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Har sånn ca termin rundt 14. august. Skal på ny ul 2. april og da får vi satt dato'n helt korrekt. Antar det blir endring på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...