NovaFlare Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #81 Skrevet 14. mars 2008 For at de skal stå, helt vanlig på denne rasen det Gjør det vel på noen andre raser også, vet jeg.
Leo Skrevet 14. mars 2008 #82 Skrevet 14. mars 2008 Tok meg tid til å se gjennom hjemmesiden din og artikkelen du har skrevet om katter var meget bra! Selv om jeg egentlig ikke liker idèen om nakenhunder, er Siggur fremdeles veldig søt!
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #83 Skrevet 14. mars 2008 For at de skal stå, helt vanlig på denne rasen det Gjør det vel på noen andre raser også, vet jeg. Er ikke det vondt for hunden da? Jeg trodde ikke det var lov til å "gjøre om" på hunder lengre - som f.eks kutte av halen og sånn? Ikke det at dette var så ille da.. Hvor lenge må han ha teipen på?
NovaFlare Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #84 Skrevet 14. mars 2008 Neineinei, hehe. Hadde det vært vondt hadde jeg aldri gjort det, og jeg er STERKT imot kupering osv... Denne er vanlig plasterteip som sitter løst, og er av micro slik at hunden ikke kjenner at jeg river den av, så løst sitter den
NovaFlare Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #85 Skrevet 14. mars 2008 Tok meg tid til å se gjennom hjemmesiden din og artikkelen du har skrevet om katter var meget bra! Selv om jeg egentlig ikke liker idèen om nakenhunder, er Siggur fremdeles veldig søt! Tusen takk, leo, så utrolig hyggelig!
Anamelona Skrevet 15. mars 2008 #86 Skrevet 15. mars 2008 Så utrolig søt han var på de valpebildene. :rødme: Ble jo rent forelska. Jeg har min egen lille baby på snart 3 år, han er mammas lille elskling. Og en mer trofast, tillitsfull, smart, bedende og rampete mammadalt skal man lete lenge etter. Det er litt tilfredstillende å ha følelsen av at noen elsker en så høyt som nakenhundene elsker sin eier Han og min samboer betyr alt her i verden for meg Du er sikkert minst like glad i din nye "sønn" vil jeg tro. Gratulerer så masse
Anamelona Skrevet 16. mars 2008 #88 Skrevet 16. mars 2008 Har du kineser også? Jepp, jeg har en kineser. Har hatt ham i 2,5 år nå. Verdens elskeligste lille nakengutt :rødme: Med de mest perfekte tegningene og ansiktsuttrykkene i verden. *Skryte* Sånn er det å være stolt mamma
Anamelona Skrevet 17. mars 2008 #90 Skrevet 17. mars 2008 Hehe.. Det finnes mange søte hunder, men ingen slår disse små krabatene. Du vil forhåpentligvis få mange fantastiske år med din nye sønn Masse lykke til ønskes fra meg og min lille
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå