Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #21 Skrevet 21. november 2007 Nei jeg ler ikke. At noen faller er virkelig ikke noe å le av. Jeg later som jeg ikke ser det dersom noen faller eller på andre måter er uheldige.
Cidric Skrevet 22. november 2007 #22 Skrevet 22. november 2007 Guilty as charged. Men det kommer an på hvordan de faller, selvsagt. Hører jeg bein knase mot asfalt er det ikke akkurat latter som er reaksjonen... En feiende piruett over islagt vei som ender med et pladask på den kjøttfulle delen av rumpa, derimot... Nå skal det også sies at jeg står for min del av underholdninga og ikke har noe imot at andre ler
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #23 Skrevet 22. november 2007 Jeg ser det komiske i det og da ler jeg veldig Ler jo ikke av den som tryner men med dem.Slår dem seg så hjelper jeg dem, men jeg ler fordet
Filur Skrevet 22. november 2007 Forfatter #24 Skrevet 22. november 2007 Puh, godt det ikke bare er meg da.. Jeg holder alltid nesten alltid på å knekke meg, og samtidig har jeg svart samvittighet..
Gjest latterkula Skrevet 22. november 2007 #26 Skrevet 22. november 2007 Jeg ler, men ikke sånn at de ser det da. Holder på å knekke sammen av sånn humor jeg
Gjest Mirina Skrevet 22. november 2007 #27 Skrevet 22. november 2007 Står frem som en som ler jeg også.
SuperNova Skrevet 22. november 2007 #28 Skrevet 22. november 2007 Jeg ler også, men det skal helst være litt spektakulære fall som ender godt. For en del år siden så jeg ei godt voksen dame som gikk skikkelig på snørra, og hun brukte tydeligvis parykk, for håret fløy flere meter av gårde. Heldigvis stod jeg slik til at hun ikke så meg, for jeg kunne ikke la være å le. Men det må ha vært helt forferdelig for henne. Når jeg tryner på glatta, foretrekker jeg nesten at folk ler av meg. Føler meg så dum når jeg bare reiser meg og later som om ingen ting har skjedd. Da er det bedre med en avvæpnende latter.
Gjest Tigress Skrevet 23. november 2007 #29 Skrevet 23. november 2007 Jeg ler så tårene spruter, men latteren setter seg fort i halsen hvis de skader seg. Noe av det morsomste jeg noensinne har sett er en guttunge som tryna på sykkel og liksom spratt inn i et gjerde, og virkelig spratt ut i veien igjen. Faren min og jeg lo så vi trodde vi skulle krepere, og Pappa kjørte nesten av veien. Guttungen hadde foreldre på slep, så de tok seg av ham, det så ut som om det gikk greit, han falt jo ikke langt.
Knøttet Skrevet 23. november 2007 #30 Skrevet 23. november 2007 Det er ikke noe jeg opplever så mye, så jeg er ærlig talt ikke helt sikker... Jeg tror jeg ler bare hvis situasjonen er svært komisk, men som regel ler jeg nok ikke. Selv falt jeg engang, og en forbipassasjerende sa noe sånt som "er det ikke litt tidlig å være full?". Haha, liksom... helt grei kommentar, men ikke noen som helst bekymring for hvordan det gikk med meg, jeg kunne jo slått meg skikkelig.
-frøya- Skrevet 23. november 2007 #31 Skrevet 23. november 2007 Klarer ikke å la være å le. Men får dårlig samvittighet hvis den som faller skader seg.... Men ler av meg selv også når jeg tenker på hvor dumt det må ha sett ut... Falt på jobben en gang. Jeg jobber i butikk og vi har flisegulv, og noen hadde sølt vann bak kassa.... Og jeg skulle forte meg bort til kassa for hjelpe en kunde og sklei da i vannet.... da lo jeg av at det måtte se utrolig dumt ut når betjeningen bare forsvinner bak disken....
Gjest marihan Skrevet 23. november 2007 #32 Skrevet 23. november 2007 Haha, d skjedde med meg en gang og! Jeg snubla i en kurv og forsvant bak kassa.. ble ganske flau, men klarte ikke la vær å le
Gjest glamhudpleier Skrevet 23. november 2007 #33 Skrevet 23. november 2007 Jeg ler:ler: hvertfall hvis de faller på en morsom måte.. så spør jeg såklart om det går bra med vedkommende..
Gjest Silmarill Skrevet 23. november 2007 #34 Skrevet 23. november 2007 (endret) Jeg ler ikke, jeg gapskratter...herlighet det ser jo komisk ut! Jeg tenker selv på hvor flau jeg hadde blitt, og jeg hadde blitt glad om noen kom bort til meg å lo istedenfor å være dødsens alvorlig! Klart man ikke mener noe vondt med "skrattinga" men herlighet, jeg tror de fleste mennesker ler istedenfor å være gravalvorlige.... Om jeg ser en (gudskjelov ikke sett enda) en frontkolisjon eller noe som er i nærheten der hadde jeg jo ikke ledd.... Tror det kommer ann på situasjonen, hvem det er som faller og hvor ille det er. Folk ler av situasjoner som ser komiske ut uansett, du er ikke ond av den grunn vel!? Endret 23. november 2007 av Silmarill
Gjest Glattis-lattis Skrevet 25. november 2007 #35 Skrevet 25. november 2007 Denne ler alle av. En som mister alt.
-frøya- Skrevet 25. november 2007 #36 Skrevet 25. november 2007 Ler også av folk som går på ting... som feks en venninne av som snudde seg for å se på klokka,og du hun snudde seg tilbake gikk hun rett på en lyktestolpe hun fikk den kulen i panna....hun lo ganske godt selv også,selv om det var i "sjokktilstand"
Cidric Skrevet 25. november 2007 #37 Skrevet 25. november 2007 Ler også av folk som går på ting... som feks en venninne av som snudde seg for å se på klokka,og du hun snudde seg tilbake gikk hun rett på en lyktestolpe hun fikk den kulen i panna....hun lo ganske godt selv også,selv om det var i "sjokktilstand" Det er spesialiteten min også. Lyktestolper og skiltstolper som stiller seg i veien for meg når jeg går i egne tanker. Det er dumt, det er flaut, av og til er det j*vlig vondt, men...jeg klarer jo ikke å la være å le selv, så da får heller andre flire med
Gummiloppa Skrevet 25. november 2007 #38 Skrevet 25. november 2007 Må nok si meg skyldig i at jeg ler ja...
Helen Skrevet 25. november 2007 #39 Skrevet 25. november 2007 For mange år siden (jeg var bare jentungen da..) så jeg en mann som datt å slo bakhodet i bakken. Det var veldig glatt der. Han døde før sykebilen kom........ Selv om jeg ikke var gamle jenta når dette skjedde så husker jeg det veldig godt. Det er nok derfor jeg vanligvis ikke ler når folk detter, men noen ganger skjer det på en så komisk måte at jeg bare må le. Men jeg forsikrer meg alltid at det går bra med vedkommende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå