Gå til innhold

C+B=sant 20.09.08


Honey

Anbefalte innlegg

Ja, det var her bryllupsdagboksidene var ja...Kjekt å kunne skrive ned litt tanker underveis. Blir jo nok av dem etter hvert.

Kort om oss:

Vi har vært samboere i 9 år og har en datter på snart 15 mnd sammen + at han har en sønn på 11 år fra før. Begge barna skal få en rolle i bryllupet i tillegg til en niese på 7 år. Vi skal gifte oss i kirken i min barndomsby og der skal også festen holdes rett etter vielsen. Festen skal foregå på en restaurant vi skal leie for dagen. Her skal det serveres tre-retters middag og dertilhørende drikke.

Vi ble vel mer eller mindre enige om bryllup, så noe frieri kan jeg ikke skryte på meg. Men det skal ikke bli noe mindre romantisk av den grunn. Vi koser oss med felles planlegging og det er artig å se at han er like engasjert som meg ( i hvert fall nesten...):). Føler vi har blitt forelsket på nytt etter vi bestemte bryllupet, og siden jeg stadig føler jeg forelsker meg på nytt i samboeren gir det meg en god følelse å vite at vi skal gifte oss.

Så langt har vi kommet i prosessen:

- bestilt kirke : X Kirke, 20.09.08 kl.15.00

- reservert restaurant/lokalet

- prøvd og bestemt brudekjole (bestiller i jan/feb)

- satt opp forløpig budsjett

- bestemt gjesteliste (ca.45 gjester)

- nesten bestemt musikk (blir nok sannsynligvis en duo)

- designet ringer på mestergull.no (kjøper på nyåret)

- kjøpt slør, strømpebånd, en tiara (usikker på denne), babydoll til bryllupsnatten, slips/tørkle/mansjettknapper til evt dress til brudgom (usikker på antrekk), telysholdere

Nesten punkt på gjøre-listen er:

- snakke med kokken/eieren på restauranten om meny og lokalets fasiliteter i fht hva slags type musikk som passer lokalet og prisoverslag på mat/drikke

Skal prøve å oppdatere og komme med evt tips underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei og :velkommen: hit til bryllupsdagbøkene!

Gratulerer med forestående bryllup!

Koselig å få enda en 08-brud her inne :) Blir spennende å følge med deg videre i planleggingen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

:velkommen:

endelig fått deg dagbok nå. :klem:

ser du har vært medlem en stund. :)

gratulerer så masse.

:klemmer:

Endret av Linn24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og velkommen til bryllupsdagbøkene.

Gratulerer med forestående bryllup :-D

Dere har jo fått på plass en god del allerede og her er det masse gode tips å hente, så får man på plass alt til slutt forhåpentligvis...

:klemmer:

Endret av *marie*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...