Gjest =tentacle= Skrevet 20. november 2007 #41 Skrevet 20. november 2007 Jeg forstod det slik, og det var det jeg baserte mitt "helt enig" på, at man skal kunne svare i en debatt etter at tråden har blitt mange sider uten å måtte lese gjennom alle sidene, og uten at svaret blir helt på jordet i forhold til åpningsinnlegget. Korriger meg gjerne på det gjest. Det er også nevnt i et innlegg lenger opp. Man leser jo uansett åpningsinnlegget før man svarer? Og så er det opp til en selv om en vil svare direkte eller se hva andre har svart først? Slik gjør i hvertfall jeg det, men det er ofte at jeg tar utgangspunkt i en annens svar, og da går det kanskje ikke direkte på trådstarters problemstilling lenger, men det er jo vanligvis relatert til temaet i litt utvidet form.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2007 #42 Skrevet 20. november 2007 Jeg forstod det slik, og det var det jeg baserte mitt "helt enig" på, at man skal kunne svare i en debatt etter at tråden har blitt mange sider uten å måtte lese gjennom alle sidene, og uten at svaret blir helt på jordet i forhold til åpningsinnlegget. Korriger meg gjerne på det gjest. Det er også nevnt i et innlegg lenger opp. Ja, det var det jeg mente. (For øvrig ganske ufattelig hvordan folk tolker alt i verste mening..)
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #43 Skrevet 21. november 2007 Det er så utrolig dumt å komme inn i en tråd når det står det "slettet" på startinnlegget. Derfor, siter startinnlegget når du er den første som svarer. Ja det er plagsomt, men det er verre når man ikke får lest innlegget fordi TS er feig.
Gjest Blondie65 Skrevet 21. november 2007 #44 Skrevet 21. november 2007 En annen sak jeg synes er totalt unødvendig, er når noen stiller et konkret spørsmål, og folk som ikke kan svare på det jeg spør om, likevel skriver innlegg som "ja, det lurer jeg også på, venter spent på om det kommer noen svar", gjerne påfulgt av et smilefjes. Skjønner at det ikke er vondt ment, men hva er poenget? Hvis jeg spør for eksempel hvor jeg får kjøpt toalettpapir med rosa hjerter på, er jeg fint lite interessert i å bli opplyst om at andre også lurer på det samme. Poenget er at da abonnerer man på tråden! Den kommer da med i "mine innlegg" og finnes lettere igjen.
Gjest imli Skrevet 22. november 2007 #45 Skrevet 22. november 2007 Kommer helt an på. Synes ikke man "eier" en tråd, men det er jo greit om folk holder seg noenlunde til tema hvis det er noe konkret man vil ha svar på. Vil man bare diskutere noe for moro skyld, kan folk skrive hva de vil, bortsett fra personhets osv da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå