Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hvordan er denne? er det like flott som på bilde? er det stille i bruk? noen med synspunkter rund denne? fant bilde av den på jernia, men ingen pris
Gjest ts Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 fant prise etter hvert også. du får andre til samme pris på elkjøp også. men hva betyr det at der er tørr suging og alt det der? hvordan er invite merke? er det bra? dårlig? synes dere den er stilig? jeg liker den kjempe godt jeg altså, bare gøy å høre hva andre mener. regner med none ikke liker den også.
Gjest Blondie65 Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Jeg har nettopp kjøpt støvsuger selv og etter å ha bevandret en del butikker og fått frarådet poseløse støvsugere endte jeg opp med en Nilfisk til rundt 1.000 lappen. Grunnen til at poseløse ikke blir anbefalt er at det visstnok er vanskelig å holde rent filteret og det er helt nødvendig at filteret er kliss rent for at den skal virke. Er ikke denne Invite'en en sånn posefri?
Gjest ts Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 mener det sto noe om et filter som kunne takes ut å vaskes ja. har ikke sjekket noen andre jeg da. falt bare for utseende på denne og tenkte det hadde vert praktisk med en slik liten en.
Gjest ts Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 det må legges til at vi har en ny pose-gulv støvsuger fra philips som vi e veldig fornøyd med. så den lille vil kun bli brukt til smårusk på bord eller lignende.
Gjest Blondie65 Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 OOOPs. Sorry. Trodde du mente gulvstøvsuger. Invite har nemlig det også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå