Gå til innhold

Til Sexysadie (igjen)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har i en periode vært tilskuer til debattene her inne på KG, og jeg må jo si at jeg til tider har vært mektig imponert over din deltakelse. Ja, jeg beundret deg for din

allvitenhet.

Men nå føler jeg meg lurt! Lurt, fordi jeg finner mange av dine innlegg "ordrett" kopiert fra ABC Startside's debattforum.

Det er ikke akkurat få innlegg det er snakk om. Noen eks. - "Sans for Sven", "Fuck Jesus", "Selvstendige døtre mye verre enn kriminelle sønner". Dette var bare noen eks. jeg dro fram.

Syns dette er synd, og må jo si at det positive inntrykket jeg hadde av deg desverre nå har dalt noe.

Jeg anbefaler deg å nevne i dine innlegg hvor du har hentet "manuset", istedet for å gi uttrykk for at det er din mening. Det gjør du, fordi du bruker "jeg mener/jeg syns/jeg tror" ol. i innleggene som er kopierte.

Hilsen en som surfer mellom flere debattforumer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kan det være at sexyesadie figurerer der inne også?

At kansje hun har lagt de innleggene på begge sidene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Er det ikke nokk no.....!!!!

Ka om hun har kopiert eller skriver samme innleggene i to forumer??

Kan du ikke skrive kritikken på en personlig melling eller noe i stede!!!

Må du henge henne ut på en slik respekt løs måte...

Dette innlege du skrev inn hær ANONYM var svært barnslig og respektløs....

Tyder på at du er et menneske somm "tenner" på å henge andre ut som tullinger....

Det det viser til er at det er du som er mindre oppegående mener jeg!!

Og er du så feig at du ikke tørr bruke nikce ditt??

Eller har du et nikc...eller er du bare en som driver frem og tilbake og prøver å lage bråk?!

Syntes det blir for dumt....

Sexysadie virker for meg som en person som har mer i hode enn å kopiere adres innleg fra andre forumer....

Liker ikke sånn drittslenging jeg!!!!

hilsen fra en iritert

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege:

Vi trenger jo kanskje sexysadies forklaring på saken.

_________________

kys_2.gif

Nikita1212[ Dette Innlegg er endret av: Nikita den 2002-04-05 10:15 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg er enig. Det er bare det at jeg allerede har lukket to tråder som utviklet seg til usaklige persondebatter, og det er trist.

La oss håpe at vi slipper det her, hva icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg synes ikke dette er noen uskalig persondebatt, det hadde vært moro å høre hva hun selv sier. Synes det er synd om hun kopierer teksten fra innlegg andre steder rett inn hit, og iallfall om hun ikke selv har skrevet dem. Jeg hadde ikke likt at noen kopierte mine innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Anonym har et poeng. Til Lottemor(tror jeg du het); du reagerere helt irrasjonelt. Det virker som du ligger i skyttergrav. Anonym fremla saken på en meget saklig måte, men hvis anaonym hadde stått frem med Nicket sitt ville du fått bedre respons. Jeg venter også på å høre fra SS, for dette kan være plagiat. Det vil være logisk også siden hun starter så innmari mange tråder, med ulik foukus på ting.

(Men SS er uskyldig til det motsatte er "bevisst")

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

....og dette er det som skjer når de blodtørstige finner noe å slå ned på....

Vil dere lage kvalm, så vær så god.

Men jeg må si jeg skulle tro dere hadde bedre ting å ta dere til enn å hele tiden være ute for å "ta" enkelte av oss? icon_rolleyes.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

D er riktig nok at jeg bruker flere av innleggene på flere debattforumer under forskjellige nic.

Er d noe galt da?

GRUNN: fordi jeg vil prøve dem på flere debattforum fordi d er forskjellige mennesker m forskjellige måter og nærme seg saker og ting på .Artig å høre forskjellige syn på saker og ting!

må også innrømme at jeg noen ganger bruker andres tråder her inne og vice versa MEN DA SENDER JEG ALLTID VEDKOMMENDE SOM POSTET HOVEDINNLEGGET EN MAIL FOR Å SPØRRE OM TILLATELSE.D BRUKER SOM OFTEST å GÅ GREIT

HAR OGSÅ SETT AT FLERE HER INNE BRUKER SAMME METODE DVS POSTET SAMME INNLEGG FLERE STEDER .MEN DA ANONYMT.... VIL NOEN PRØVE UT MINE INNLEGG PÅ ANDRE FORUM ER DE VELKOMNE TIL Å PRØVE SEG.VI ER PÅ INTERNETT NU OG HER ER D ANARKI SOM RÅDER.JEG KAN IKKE GJØRE NOE FRA ELLER TIL.

Synes også at folk tar dette litt for seriøst og d fatter jeg ganske enkelt ikke da vi alle er under nick.

Hvis d plager folk at jeg poster samme innlegg på flere forum kan jeg godt slutte m d!d gjør lite fra eller til for meg!

Ellers da hvis dere vil "ta" meg kan dere ikke komme m ett aldrig så lite nick?Hvordan kan jeg opprettholde respekten for de anonyme når jeg aldrig vet hvem som er hvem? d blir jo til d at jeg mistror alle anonyme deltakere her inne og d er jo rasisme er d ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære SexySadie icon_smile.gif

Ikke la noen fortelle deg hvor, hvordan og med hvilket nick du skal legge ut innlegg. Jeg tror jeg har mange med meg når jeg sier at jeg jeg setter kjempepris på både morsomme og alvorligere debatter du har fått i gang her inne. Til og med når jeg ikke er enig med deg icon_lol.gif

STÅ PÅ !!!!!!

Klem fra Nita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kan det være Missuganda som er etter SS igjen?Hun prøvde seg tidligere i uken ogå?

og i såfall Sadie har lånet/ tjuvlånt noen innlegg?Hva så?Hun er i alle tilfeller fullt ut i stand til å forsvare dise synspunktene uansett hva!

Det er JANTE som er her og kødder med oss,man skal jo ikke være både smart og sexy i dette landet!

MODERATOR; Steng denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

En ting må være klinkende klart: Jeg bruker alltid nicket mitt når jeg sender innlegg: Grunn; Jeg er ikke redd for det jeg sier og står for alt jeg mener.

Oppklaring; det var ikke jeg som startet denne tråden. Hvorfor skulle jeg være redd for å si det??. Jeg synes innlegget var meget saklig og "snilt", synes i grunnen at avsender godt kunne ha signert med nicket sitt.

icon_wink.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, nå har Sexysadie uttalt seg.

Slike ting som dette passer det best å ta opp privat.

"Privat melding" er en fin mulighet for det.

Dere finner pekeren under bannerannonsa.

Lukker denne tråden også. Mod.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...