wondergirl Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Jeg får av og til en slags krampe i brystet/mellomgulvet - det kjennes som om jeg har svelget en altfor stor matbit, men det har jeg altså ikke gjort. Noen som vet hva dette kan være? Det er ikke veldig vondt, men ganske ubehagelig likevel. Kjennes som om det er et sted i spiserøret, kanskje... Og vet noen hva som kan hjelpe mot dette?
Supraspinatus Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 har du prøvd å drikke litt vann når dette skjer?
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Kan være noe reflux eller noe i den duren? Hvor lenge varer det da? Har du prøvd å drikke melk eller ta noe syrenøytraliserende?
wondergirl Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 Ja, vann hjalp ikke, hm, kanskje melk? Hva er reflux for noe?
Supraspinatus Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Ja, vann hjalp ikke, hm, kanskje melk? Hva er reflux for noe? sure oppstøt
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 sure oppstøt Ja, symptomene på Reflux er sure oppstøt ja, men selve refluxen er faktisk at det er en umodenhet eller en feil på det "lokket" over spiserøret, som gjør at mageinnhold kommer opp igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå