Gå til innhold

Skal flytte for oss selv..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg skal legge dette innlegget, men legger det på hus, hage hobby!

Jeg er 21 år og skal flytte til et hus med kjæresten min.. Vi begge bor fortsatt hos mor og far så er på tide!

Vi skal leie et hus, fra en gammel dame som han kjenner. Så det meste av inventaret følger med.. Er det noe spesielt jeg må huske på? Noe spesielt jeg kan ønske meg til jul, som jeg kanskje ikke tenker på med det første?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger alt av kjøkkenutstyr med? Hvis ikke kan du ønske deg det...

Skrevet

Kanskje noen bilder til å ha på veggene...

Følger håndklær, dyner, puter og sengetøy med? Ellers kan det være greit å få...

Skrevet

Jeg tar med meg dyner og puter hjemmefra tenkte jeg.. Det er uansett godt å ha sitt eget selv om det helt sikkert er noe der!

Ja skal ønske meg handklær.. Jeg vet ikke hva av kjøkkenutstyr som er der, men det gjør jo ingenting å ønske meg litt av det.. får sikkert brukt for det!

Det kan jo hende jeg vet mer før jul, er enda en stund til jul :)

Skrevet

kjøkkenutstyr, håndduker og sengetrekk/dyner ol bør du kanskje ha med selv. Leier hun ut leil med slike ting??

Dessuten er det veldig kjekt med sine egne ting, og da kan jo begynne å samle litt, slik at når dere senere flytter til deres helt eget, har dere et godt utgangspunkt av viktige og nødvendige artikler og slipper å kjøpe alt på en gang=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...