Gjest Svein Tore Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Er på utkikk etter vaskemaskin og tror jeg kommer til å gå for en kombi vask/tørk. Vasker ikke så veldig mye klær så er ikke noe problem at man ikke kan tørke så mye om gangen. Men jeg lurer på om noen har noen anbefalinger. Har kikket på disse fire: AEG Indesit UPO Electrolux Noen som har erfaring med de dyrere merkene Electrolux og AEG vs Indesit/UPO?
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Kjenner en som kjøpte seg en sånn nylig til 10 000 kr. Han er absolutt ikke fornøyd og angrer kjøpet. Mange her inne på kg som heller ikke er fornøyd. Vet at det ikke er det du spurte om, men ville bare si i fra.
Gjest Asti Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 (endret) 😉 Endret 12. mars 2019 av Asti
Gjest Svein Tore Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Kjenner en som kjøpte seg en sånn nylig til 10 000 kr. Han er absolutt ikke fornøyd og angrer kjøpet. Mange her inne på kg som heller ikke er fornøyd. Vet at det ikke er det du spurte om, men ville bare si i fra. Hvorfor er han ikke fornøyd med den? Er klar over at tørkekapasitet vanligvis er halvparten av vaskekapasitet, men har såpass lite vask at det bare er å ta halve maskiner og vaske litt oftere.
Gjest Svein Tore Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Etter å ha lest litt forskjellige forumer på nettet så ser jeg at det er veldig uenighet om disse vask/tørk kombi maskinene. De som ikke er fornøyde klager over det at man ikke kan tørke like mye som man kan vaske, det er ikke noe problem for meg. Det andre jeg har sett folk klage på er at noen modeller mangler lofilter og at loen da kan samle seg rundt tørkevifta. En hadde opplevd at dette førte til at maskinen ble overopphetet og måtte repareres. Noen andre grunner til å ikke gå for en sånn kombi løsning? Og er det noen kombiløsninger som har lofilter?
Gjest Svein Tore Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Ingen som har noen erfaring med Kombi vask/tørk maskiner?
-hild Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 brukte sånn i noen uker på ferie i sommer, Fordel: det tar jo mindre plass med en maskin enn to. Ulemper: hvis den ryker, så ryker hele greia.. vil jeg tro. ..bortsett fra det - lofilteret var ikke som jeg er vant til på tørketrommel, og det lå lo igjen i vasken etter tørking av mørke håndklær. Så hvitvasken ble full av mørkt lo. Det likte jeg ikke. Men bortsett fra det liker jeg forsåvidt prinsippet - og jeg vet at min tante har hatt sånn i mange år - og hun er fornøyd. Men hun vasker lite klær..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå