Gjest Gjest_S_* Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Kan noen anbefale tannlege/tannklinikk i Oslo? Har tannlegeskrekk til tusen
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Kan noen anbefale tannlege/tannklinikk i Oslo? Har tannlegeskrekk til tusen Dra på Colosseumklinikken dersom du har tannlegeskrekk! Har sykt tannlegeskrekk selv, men der er jeg faktisk nesten ikke redd i det hele tatt :D
Sluagh Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Anbefaler Grefsen tannlegesenter. Jeg dro dit i sommer da jeg fikk tannverk, fikk god hjelp og støtte og jeg har VELDIG tannlegeskrekk. Det hører med til historien at tanna sendte meg på akuttmottaket, men det har ikke tannlegen noe med å gjøre. Var betennelse som gikk for langt før jeg kom meg til tannlege, så kom deg til tannlege om du har tannverk! Unner ingen det jeg gikk gjennom i sommer.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Har også enormt tannlegeskrekk. Ikke vært hos tannlegen på fem år... Kan nå kun tygge på venstre side da kun det å få tannkrem på den andre siden gjør veldig vondt. Jeg har ikke råd til dyre behandlinger. Mulig jeg kunne fått tilbake noe på trygdekontoret pga. bulimi.. Noen som vet? Fikk anbefalt en tannlege i sandvika.. Men jeg tør jo ikke å bestille. I hvert fall ikke nå før jul, hvor jeg må bruke de få kronene jeg har på julegaver. Så jeg får holde ut med de ødelagte tennene mine en stund til, da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå