Gjest Gjest_Solsikke_* Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Jeg har et plagsomt rødt utslett like under puppene, har hatt det i over en måned nå. Kan det komme av bh bruk? Kanskje det kommer av vaskepulveret jeg bruker når jeg legger i vann bh-ene? Bruker kun Our perfect bh-ene fra H&M. Litt plagsomt at det ikke går vekk... Flere som har opplevd dette?
No Shorty Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Prøv det annet vaskemiddel, men hvis du har brukt det samme vaskemiddelet lenge og uten å fått utslett av det, så kan du jo prøve å bytte bh, hvis ikke det hjelper, så gå til legen eller eventuelt apoteket (der har de peiling på mye!) og hør hva de sier...
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Ehm.... Det kan bli røde og kløende utslett dersom det blir for varmt og klamt. Jenter med litt heng i puppene opplever vel ofte at det kan bli litt sånn? Men hvis du ikke har hengepupper så høres rådet over fornuftig ut
Gjest gjest solsikke Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Har kjøpt Neutral vaskepulver, får se om det hjelper! Har ikke hengepupper (enn så lenge...!)
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Bruker du spile-bh? Kanskje det er nikkel i spilene du reagerer på.
Gjest Bond Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 kan ja godt være kontaktdermatitt/allergi, da er det noe som huden ikke liker - spesielt hvis den irritasjonen er i et bestemt sted som har kontakt med en mulig irritasjonskilde, og spile-bh kan godt være det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå