Gå til innhold

jeg har lyst på et "vennepar"!


Gjest hyggelig

Anbefalte innlegg

Gjest hyggelig

Jeg har lyst til å finne et vennepar som jeg og samboeren min kan finne på ting sammen med! gå på kino sammmen, feste sammen, bowle sammen, trene sammen, cafe sammen +++

synes det er koselig å ikke bare gjøre ting med single venner eller oss to alene! :)

jeg er 24 og han er 32, men alder spiller da ingen rolle ;) vi har vært sammen i snart 4 år, og har det moro ilag.

noen tips til hvordan man finner seg et slikt vennepar???

er liksom ikke bare å "plukke noen opp" på byen, akkurat! de ville vel trodd vi var swingers eller noe i den duren- og det er vi da altså ikke! ;)

noen som har erfaringer/innspill?

vi bor i tromsø foresten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer litt på det samme :)

Jeg flyttet opp til samboer i Trondheim, og han har en liten vennekrets. Jeg har stor, men ingen som bor her i området. Har fått endel venner her nå jeg og, men liksom ingen par det er naturlig å invitere på middag, filmkvelder, gå ut og spise med osv.

Dumt dere bor i Tromsø, og ikke Trondheim da :)

Jeg er 25 og han er 29, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

ja, hehe :)

enig med det du sier, koselig å invitere på middager og sånt også.

- og kanskje spillkvelder med gode, "gamle" brettspill eller noe!?

hmm... håper vi får noen gode ideer her da! :)

og hvis det er noen fra tromsø her inne med samme ønske så er det bare å si ifra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil også ha et vennepar - de fleste venninnene mine er single, og hans venner er altfor barnslige. Vi er 21 og 22, men passer som regel ikke sammen med de som er på samme alder som oss..

Kontaktannonse? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dere jo i alle fall 2 par fra Tromdheim som kan prøve å finne tonen sammen :)

Endret av ToveM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennepar finner man jo somregel ved at en singel venn/venninne blir del av et par, så å finne dem sånn "uten videre" er ikke så lett nei.

Hadde vært kjekt med litt flere venner, absolutt! Men det er ikke så lett å finne dem, nei...

Men tråden tyder jo på at flere tenker på samme måte, så det er kanskje ikke umulig :)

Endret av Malama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hyggelig

ja er jo kanskje verdt et forsøk :)

burde da ikke være så vanskelig å bli kjent med noen, jeg som er så "hyggelig"! ho,ho,ho ;)

tørr humor, jeg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

ja nå har jeg også registrert meg.. så får vi se! :) *spent*

var dessverre bare ca 10 stk som var fra tromsø der, og halvparten var menn over 45.... men kanskje det dukker opp noen andre etterhvert. jeg er klar! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hehe :)

enig med det du sier, koselig å invitere på middager og sånt også.

- og kanskje spillkvelder med gode, "gamle" brettspill eller noe!?

Ja, brettspill er artig. Hva med naboer? Dere har ikke noen hyggelige naboer som kan komme over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er liksom ikke bare å "plukke noen opp" på byen, akkurat! de ville vel trodd vi var swingers eller noe i den duren- og det er vi da altså ikke! ;)

Nei gud forby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

haha, nei gud forby! ;)

joda, naboene er hyggelige de, men de er godt voksne og vel så det, så tror ikke vi hadde hatt så mye til felles med dem egentlig. men jeg pleier å stikke over gata med en liten julehilsen en gang i året da.. :)

rart at det er så få folk fra tromsø her,da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, nei gud forby! ;)

joda, naboene er hyggelige de, men de er godt voksne og vel så det, så tror ikke vi hadde hatt så mye til felles med dem egentlig. men jeg pleier å stikke over gata med en liten julehilsen en gang i året da.. :)

rart at det er så få folk fra tromsø her,da?

Søker du riktig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja er jo kanskje verdt et forsøk :)

burde da ikke være så vanskelig å bli kjent med noen, jeg som er så "hyggelig"! ho,ho,ho ;)

tørr humor, jeg???

Ikke si ho,ho,ho. Mange damer kan ta det ille opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

shabana: ok. takk for at at du prøvde :)

gjest: ok, jeg får begynne å si hehehe istedenfor da, så blir alle fornøyd ;)

i dag er det en ny dag med nye muligheter, dere! lurer på om det dukker opp en venn eller to i løpet av dagen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest hyggelig

hadde bare lyst til å informere om at i morgen har jeg og sambo en "date" med et par jeg traff på aktivitetsvenner.no! blir spennende, men også litt skummelt kanskje...

hva snakker man om med "fremmede" folk???

Endret av hyggelig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...