vilde Skrevet 21. november 2007 #21 Skrevet 21. november 2007 Grøten er god som mange sier. Ellers syns jeg komla er fantastisk:-) Men inneholder maaaaase kalorier da,så prøver å unngå den! Har lyst å prøve pinnekjøttet en dag også!
eriksen Skrevet 21. november 2007 #23 Skrevet 21. november 2007 Rart at ingen har nevnt Torsk i purreløksaus ennå. Den rangerer jeg høyest! Veldig glad i svinestek med surkål, fårikålen, kalkunbryst m/rødkål og lammestek i rødvinssaus også (sistnevnte blir det likevel spist lite av, den er jo knalldyr!) Fiskebollene smaker ingenting, så den styrer jeg unna. Kjøttkakene er utrolig lite spennende, og porsjonen er ganske ussel (selv om den har ganske mange kalorier i forhold til de andre rettene). Ertesuppa er også veldig god, men den utgjør jo ikke en middag for seg selv da.
estrella Skrevet 22. november 2007 #24 Skrevet 22. november 2007 Pinnekjøtt og den med nan brød. Liker også grøten, men fytti grisen så syk jeg blir av den. (tåler ikke så masse melk, må ha melk uten laktose i så tilfelle)
pusla Skrevet 22. november 2007 #25 Skrevet 22. november 2007 Inspirert av denne tråden så prøvde jeg raspeballene i dag. Det var godt, men det ble litt mye av det gode for meg - mektige saker!
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #26 Skrevet 22. november 2007 Pinnekjøttet er veldig ok Juletallerken er også god Laksen er god
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå