Gå til innhold

Inntekt eller utseende


SnillMito

Anbefalte innlegg

Jenter, ville dere valgt en lubben fyr med middelmådig utseende, men med en inntekt på 1.000.000, eller en veltrent og pen fyr med inntekt på 500.000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenter, ville dere valgt en lubben fyr med middelmådig utseende, men med en inntekt på 1.000.000, eller en veltrent og pen fyr med inntekt på 500.000?

En veltrent, pen fyr med inntekt på 500.000.

Utseende er viktigere enn inntekten. Jeg kan ikke være sammen med en jeg ikke er tiltrukket av.

En god personlighet må han også ha. Finner jeg ikke kombinasjonen godt utseende og god personlighet, er jeg heller uten mann enn å ta en jeg ikke synes er tiltrekkende i det hele tatt. Selv om denne lite tiltrekkende mannen skulle ha en god personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, ville dere valgt en lubben fyr med middelmådig utseende, men med en inntekt på 1.000.000, eller en veltrent og pen fyr med inntekt på 500.000?

hva er dette for et spørsmål??? Ingen av delene. dessuten er 500000 mye penger!!

Mannen er viktigst. Så lenge han kan forsørge seg selv, og vi sammen kan ha en godt økonomisk samliv. Det aller viktigste er at vi fungerer som par. At vi liker hverandre og ser opp til hverandre, respekterer hverandre og stoler på hverandre. Elsker hverandre.

Utseende og inntekt er langt nede på lista mi i hvertfall. (man blir jo tiltrukket av en person selvfølgelig, det er viktig)

Og hvis jeg måtte velge i ditt vanvittig patetiske, materialistiske, på grensen til perverse spørsmål, ville jeg valgt han som jeg fikk best kontakt med. Hvis en av de prøvde og nevne noe som;

Jeg har x antall kroner i året. Vil du være med hjem og knulle?

Så er det turn off og totalt uaktuellt. Sånne mennesker er patetiske

Endret av jannamor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix

Vel, han pene kan være gørrkjedelig og han middelmådige kan være sjarmerene og morsom. Han pene kan også være sjarmerende, snill og ha gode personlighetstrekk. Sprøsmålet er umulig å svare på før jeg eventuelt har møtt begge. Uansett så må det være en fysisk tiltrekning i tillegg til god personlighet. Om jeg skulle bli fysisk tiltrukket av han pene, veltrente eller han middelmådige vites heller ikke før jeg eventuelt har truffet han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du de svarene du ventet deg?

Sånn noenlunde, ja.

Jeg undres hvordan det ville påvirket min tiltrekningskraft om jeg var god for et par hundre millioner.

Endret av SnillMito
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn noenlunde, ja.

Jeg undres hvordan det ville påvirket min tiltrekningskraft om jeg var god for et par hundre millioner.

Det ville helt sikkert ha påvirket tiltrekningskraften, ja....men det er ikke sikkert du ville fått svar på det her :)

For den saks skyld, brukte du vel for lite spenn i inntektene til disse eksempelmennene. 500.000 er jo ikke stor forskjell sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undres hvordan det ville påvirket min tiltrekningskraft om jeg var god for et par hundre millioner.

Sikkert ikke i det hele tatt.... :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn noenlunde, ja.

Jeg undres hvordan det ville påvirket min tiltrekningskraft om jeg var god for et par hundre millioner.

Du ville nok dratt mange damer ja. Men om disse damene nødvendigvis er noe å samle på er en annen sak. Det spørs jo hva du er ute etter. Er du ute etter knulligs og en "trofe" så vil nok millioner være bra. :) Mange materialistiske, grunne mennesker der ute, desverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, så hissige folk ble her!

Jeg tolker det dithen at de to hypotetiske mennene er like hyggelige, morsomme etc, men at det som skiller dem er at en er pen og den andre rik.

Spesielt med tanke på at 500 000 er en forholdsvis bra inntekt, hadde jeg definitivt valgt den pene.

Penger er ikke viktig, det er kun en bonus, mens utseende er litt viktig.

Personlighet og kjemi er altså viktigest, utseende spiller helt klart en rolle, og inntekt har jeg aldri tatt med i vurderingen.

Edit; var jo bare en som ble hissig ser jeg nå...

Endret av nimbus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville tatt han som er litt lubben.... Men det er fordi jeg ikke liker glatte typer.... Menn jeg ville bare valgt han om han var den snilleste av de to.

Om han var slem ville jeg gått for han veltrente glatte fyren, men da ville jeg forlatt han raskt tror jeg.

Jeg vil nå si at begge tjener bra.....

Har nå en mann som er slank men ikke spesielt trent, han har normalt utseende, er utrolig snill, og tjener mellom 600 000 og 700 000 i året..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aller først ville jeg funnet ut hvem jeg likte best når det gjaldt personlighet, og om vi hadde noen "kobling" i det hele tatt. Det er det som teller mest. Selvfølgelig hadde det vært fint om mannen tjente en million i året, men jeg vil heller ha mannen grei, snill, omsorgsfull og tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest Julie
Jenter, ville dere valgt en lubben fyr med middelmådig utseende, men med en inntekt på 1.000.000, eller en veltrent og pen fyr med inntekt på 500.000?

Det spørs jo hvem som virker mest spennende som person...dersom han på 500 000 appellerer mest...så vel.

:)

Endret av Gjest Julie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo hvem som virker mest spennende som person...dersom han på 500 000 appellerer mest...så vel.

:)

Hvem er avbildet på avataren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...