Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Hei. Nå sitter jeg her med veldig dårlig samvittighet. Har vært flink den siste mnd å ikke spist annet enn veldig sunt, og trener mye. I går fikk jeg helgebesøk og i løpet av dagen spiste vi omelett, italiens is, pizza og smågodt(sjokolade), så ble det drikking på kvelden.. noen baileys og cider. Er dette mye? Å har jeg lagt på meg mye pga denne utskeielsen? :(
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Ingen uopprettelig skade skjedd. Glem det og fortsett med de gode vanene. Dårlig samvittighet gagner ingen.
Wildy Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Det er ikek det du skeier ut med en gang i uka som er "farlig", det er hva du spiser hver dag og ikke minst, aktivitetsnivået ditt. Slapp av, fortsett med de gode vanene og husk å kose deg inemellom!
Gjest Peachbud Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Fortsett med alt det gode du gjør for kroppen, og ikke la denne ene dagen ødelegge for deg. Du kan unne deg litt godt i blant. Om du har lagt på deg? Det er godt mulig du har lagt på den en kilo. Du kan jo ta det inn med å trene litt ekstra de kommende ukene.
Gjest Blondie65 Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 En dag med utskeielse og angst for å ha lagt på seg? En kilo i pluss etter en dag med utskeielse? Nei. Nei. Nei. Nei. Hvordan har du tenkt å leve i fremtiden når du er ferdig med slankingen din? Skal du aldri mer unne deg noe godt? Skal du leve med "fylleangst" for hver eneste utskeielse? Var det så fælt å kose seg med en venninne? Vær snill å slutte på veien mot unaturlig forhold til mat med en gang. Det er ingen grunn til å ha dårlig samvittighet når man lever sunt i hverdagen og så skeier ut en sjelden gang - eller hver lørdag for den del. Fortsett med sunt hverdagskosthold og sunn trening. Tilltat deg selv en utskeielse i blant. Da får du en sunn balanse i livet ditt og kostholdet ditt og du vil faktisk få det fint med deg selv. Mat er ikke noe du fortjener eller ikke fortjener. Mat er næring. God mat er en nytelse, og en utskeielse i blant er en nytelse og et avbrekk fra en alminnelig hverdag.
pusen78 Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 :gråte: En dag med utskeielse og angst for å ha lagt på seg? En kilo i pluss etter en dag med utskeielse? Nei. Nei. Nei. Nei. Hvordan har du tenkt å leve i fremtiden når du er ferdig med slankingen din? Skal du aldri mer unne deg noe godt? Skal du leve med "fylleangst" for hver eneste utskeielse? Var det så fælt å kose seg med en venninne? Vær snill å slutte på veien mot unaturlig forhold til mat med en gang. Det er ingen grunn til å ha dårlig samvittighet når man lever sunt i hverdagen og så skeier ut en sjelden gang - eller hver lørdag for den del. Fortsett med sunt hverdagskosthold og sunn trening. Tilltat deg selv en utskeielse i blant. Da får du en sunn balanse i livet ditt og kostholdet ditt og du vil faktisk få det fint med deg selv. Mat er ikke noe du fortjener eller ikke fortjener. Mat er næring. God mat er en nytelse, og en utskeielse i blant er en nytelse og et avbrekk fra en alminnelig hverdag. :gråte: jeg mister matlysten etter å ha lest forum på otkazniki.ru :gråte:
Gjest Blondie65 Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 :gråte: :gråte: jeg mister matlysten etter å ha lest forum på otkazniki.ru :gråte: Det var på russisk og det kan ikke jeg lese ...
Gjest Bellatrix Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 :gråte: :gråte: jeg mister matlysten etter å ha lest forum på otkazniki.ru :gråte: Jeg vet ikke hva dette otkazniki er, men hvis du mister matlysten av å være der skjønner jeg ikke hvorfor du er der.
Kodax Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 Jeg spiste Lion skjokolade igår kveld jeg.. Det smakte ekstra godt. Hadde ikke spist noe usunt på 1-3uker..
FrizzleSizzle Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 Bra innlegg av Blondie65 som vanlig! Du legger kanskje på deg umiddelbart av en dag med utskeielser, men det går fort vekk igjen. Akkurat som en dag med faste ikke har særlig innvirkning på kroppen din i det lange løp...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå