Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Jeg har nettopp begynt på Zyrona, som i følge de på apoteket skulle være det samme som Diane, bare billigere. Da jeg søkte på "Zyrona" på felleskatalogen fikk jeg ingen treff. Er ikke det litt rart/skummelt?
Gjest Gjest akkurat nå Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Det ser ut som det er noe galt med selve filen, for hvis du googler zyrona, finnes bl a et dokument fra felleskatalogen, men det kommer bare feilmelding på linken
Gjest tullfrid Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 (endret) Felleskatalogen er ikke oppdatert til enhver tid heller. Er det et nytt preparat? Da er det ikke sikkert den er lagt inn. Det er ikke skummelt, det er strenge regler for salg av legemidler i Norge, du hadde ikke fått noe over disk på apoteket som ikke var godkjent... Endret 17. november 2007 av tullfrid
SuperT Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Det er nytt i mars 2007, så da blir det ikke oppdatert før neste år.
Gjest Emera Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Her er en annen tråd om dette: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=271763
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå