Ancalime Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Satt meg ned for å fremkalle noen bilder, men ble litt i tvil om jeg skulle fremkalle igjennom Elkjøp eller om jeg skulle prøve noe nytt. Hvor fremkaller du bildene dine?
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Satt meg ned for å fremkalle noen bilder, men ble litt i tvil om jeg skulle fremkalle igjennom Elkjøp eller om jeg skulle prøve noe nytt. Hvor fremkaller du bildene dine? Hva med www.fotoknutsen.no?
monja Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Jeg er mest fornøyd med Elkjøp og bruker alltid dem.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Jeg fremkaller alle mine hjemme jeg. da får jeg dem i den størrelsen jeg vil.
Kayli Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Her har vi brukt Fotoknudsen og er fornøyd med det. Etter hvert har vi gått mer og mer over til å skrive ut de bildene vi vil ha i album eller på veggen selv.
Sense Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Mesteparten blir fremkalt på fotoknudsen, de er jeg mest fornøyd med av dem som er utpå markede. Noe skrives ut hjemme og, om jeg ønsker større bilder
Titta Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Vi bruker bare Foto Knudsen. Det er så få fotoforretninger igjen, så jeg betaler gladelig litt ekstra for at de skal kunne holde det gående.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå