Gå til innhold

Den ultimate julegave!

-Ea-

Anbefalte innlegg

:goodbye:

Jeg og mannen har bestemt oss for å gi hverandre 3D UL i julegave!!

Vi kan jo få video og alt av undersøkelsen :skratte:

Men så kommer spørsmålet: Er det no vits? Lurer på om noen av dere har erfaring med dette.....

Det er liksom veldig spennende å se gutten vår da, og siden vi lever i 2007, med all den flotte teknologien som fins, så er det vel greit å benytte seg av det??!!!!!!!??!!!!!!!!! :sjenert:

Hadde vært hyggelig med innspill her altså!

-Ea-

Endret av -Ea-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere har lyst, gå for det da vel!

Selv synes jeg det er "smugtitting" - jeg har ikke lyst til å se babyen min før hun/han blir født.

Men man skal visst få veldig bra bilder på 3D, og får sett bebyen veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har snakka med som har vært på 3D, har skrytt veldig mye. Hvorfor skulle dere ikke gjøre det hvis dere har lyst? Go for it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har snakka med som har vært på 3D, har skrytt veldig mye. Hvorfor skulle dere ikke gjøre det hvis dere har lyst? Go for it :)

Enig. Skulle gjerne gjort det selv, men det nærmeste alternativet for oss er 3 timer unna med bil så jeg vet ikke om det blir. Men om dere har lyst så gjør det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Hehe. Du spør om det er "vits". Vel, det er jo ikke noe medisinsk grunn til å gjøre det, men har man lyst, har man lov ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier, vil dere det så gjør dere det. Jeg kjenner at akkurat nå har jeg ikke noe behvo for å se. HAr jo sett hvordan det er med sånne bilder og det er jo morsomt, og kan godt forstå dem som gjør det, men for meg tror jeg vanlig ul holder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geder meg no enormt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skal dit på torsdag, håper det står til forventningene ;) Blir flott julegave, både til mann og familie!

-Ea-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barelillemeg

Broren min og kona gjorde det med barn nummer to - og det tok bort hele spenningen i forbindelse med fødselen... Ikke bare visste vi at det var en jente - vi visste også at hun var prikk lik broren sin... Juhu så kjekt å gå på barselbesøk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min og kona gjorde det med barn nummer to - og det tok bort hele spenningen i forbindelse med fødselen... Ikke bare visste vi at det var en jente - vi visste også at hun var prikk lik broren sin... Juhu så kjekt å gå på barselbesøk!!

Et barn er vel ikke bare kjønn og om det er likt andre søsken? Personligheten ser man jo ikke på UL. Så selv om man vet både kjønn og utseende er det masse annet som gjør den nye verdensborgeren spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lyst - forstår ikke vitsen med å betale masse for å smugtitte på babyen man allikevel snart skal få se. Er ikke sikkert man får se så mye heller da, kommer jo an på hvordan h*n ligger. Men jeg skjønner ikke at det kan være gøy å vite hvordan ungen ser ut før fødsel. Men jeg skjønner heller ikke hva som er så stas med å vite kjønnet før fødsel heller da. Men det er vel en generell tendens til at folk er veldig nysgjerrige og utålmodige når det gjelder slike ting. Vi ville helst la naturen gå sin gang vi. Det blir det det blir og ikke noe vi får gjort med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ikke på 3D, men vi får ekstra vanlig UL også da, så det blir mer enn en på oss. Jeg lurer fælt på hvordan den lille ser ut og hvem den ligner på, men det sparer vi til fødselen.. Jeg har en formening om at fødselen blir lettere når man har spenningen å tenke på i tillegg, men det er mulig akkurat det er ønsketenkning :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs? Er det som er poenget med barselsbesøk? Å se om babyen ligner på søsken eller om det er jente eller gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barelillemeg
Er du seriøs? Er det som er poenget med barselsbesøk? Å se om babyen ligner på søsken eller om det er jente eller gutt?

For meg som tante så kommer jeg jo på besøk for å se hvordan babyen ser ut (og gratulere foreldrene slevsagt). Hver om sitt - jeg syntes ikke det høres spennende ut å se ungen så tydelig mens den fortsatt er i magen. og ville nok ikke valgt det selv. Men vær så god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaja. Jeg synes nå egentlig ikke at det kan sammenlignes å se en person/baby på et bilde og hilse på i virkeligheten. Men som du sier, hver om sitt.

Vi var ikke på 3D UL kun fordi vi var nysgjerrig heller, men for å "hilse" på, og kanskje også virkeligjøre det litt ekstra for mannen. Jeg kan i hvert fall garantere at det ikke blir noe mindre stort den dagen hun kommer til verden, bare fordi vi tilfeldigvis har sett UL-bilder av henne i uke 25..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å se noe mindre frem til fødselen selv om vi skal på 3D i morgen. Gleder meg veldig til begge deler :hoppe: Men tror jeg kommer til å få et mer forholdt til den lille i magen etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i alle fall veldig glad for at vi valgte 3D UL. Skjønne lille babyen inni der, og nå gleder jeg meg bare enda mer til h*n kommer ut og vi får hilse på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...