Gjest Gjest Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Har dere noen tips til hvordan jeg kan få han til å gjøre det? Jeg trodde jeg var relativt attraktiv, men han sier det er helt uaktuellt. Jeg føler meg litt oppgitt her. :gråte:
Gjest StockDama Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 (endret) Hva har utseende ditt å gjøre med hvilke stillinger han foretrekker? Endret 16. november 2007 av StockDama 1
Gjest Gutt19 Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Vel, du kan egentlig ikke annet enn å akseptere at mannen ikke vil ta deg bakfra. Men spør hvorfor han ikke vil.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Vel, du kan egentlig ikke annet enn å akseptere at mannen ikke vil ta deg bakfra. Men spør hvorfor han ikke vil. Jeg trodde ikke det fantes slike menn. For en tørrpinn.. 1
Gjest AnneKP Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Så synd, og med en kone som gjerne vil. Jeg (er trans og) har en kone som ikke er så interessert i det.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Jeg kan ikke hgelt skjønne hvorfor du vil få din mann til å gjøre noe han ikke liker. Hvordan ville denne sexen endt opp med å være god med din visshet om at han egentlig ikke vil og egentlig ikke liker det? Eller er det bare din nytelse under akten som teller?
Gjest Chrizzy Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Jeg kan ikke hgelt skjønne hvorfor du vil få din mann til å gjøre noe han ikke liker. Hvordan ville denne sexen endt opp med å være god med din visshet om at han egentlig ikke vil og egentlig ikke liker det? Eller er det bare din nytelse under akten som teller? Det kan jo hende at han blir overrasket om hun klarer å få han til å prøve en gang?
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Det kan jo hende at han blir overrasket om hun klarer å få han til å prøve en gang? Jo det er mulig, men så lenge han absoludt ikke vil (det er noe annet om han er skeptisk for eksempel) så skjønner jeg ikke at noen skal ha lyst til å "tvinge"/overtale partenern, jeg ser for meg at den første gangen må være en ganske avtennende situasjon for dem begge, for henne som vet at han egentlig ikke vil og for han som absoludt ikke vil. Men jeg vil anta at han en eller gang i livet har tatt noen bakfra og derfor har den meningen han har. Det er ikke så galt å ha en mening om at sex er best ansikt til ansikt, og at man foretrekker det mer intmt og nært, som jeg kan anta er hans tankegang.
Gjest Gjest_Tyren_* Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 Hvis min mann tar meg bakfra (altså ikke i anus da), blir han så opphisset at alt er over på et blunk. Kanskje din mann har samme "problem"?
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Enten det eller kanskje han har prøvd en gang før og ikke fått den inn? Og så er han redd for å prøve igjen?
Gjest lissi32 Skrevet 17. november 2007 #11 Skrevet 17. november 2007 Ikke fått den inn?? Da tar man en dæsj med olje så går den inn!! Jeg ble tatt bakfra her på sofakanten, har brede kanter for en liten time siden, det var digg!!!!
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. november 2007 #12 Skrevet 17. november 2007 Ikke fått den inn?? Da tar man en dæsj med olje så går den inn!! Jeg ble tatt bakfra her på sofakanten, har brede kanter for en liten time siden, det var digg!!!! Ja vet om ei venninne sin mann som ikke fikk det til..Jeg spurte jo ikke om hun ikke bare hjalp han da..Nei det gjorde hun ikke Jeg må ofte hjelpe til så ser ikke problemet,men hvem vet hva han tenker
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. november 2007 #13 Skrevet 17. november 2007 Grattis så digg at du har fått ett nummer da..misunnelig her jeg hihi
Gjest Bellatrix Skrevet 17. november 2007 #14 Skrevet 17. november 2007 Vil han ikke så vil han ikke. Kan dere ikke heller gjøre noe som begge liker?
Gjest lissi32 Skrevet 17. november 2007 #15 Skrevet 17. november 2007 Grattis så digg at du har fått ett nummer da..misunnelig her jeg hihi Ja tok på maiduniform Det funket!
Jalp Skrevet 17. november 2007 #16 Skrevet 17. november 2007 Jeg er tilhenger av at man prøver ut ting sammen når man har sex. Men det er vanskelig å vite hvor mye press man kan legge på en partner for å få flyttet noen grenser. Det kan jo være ting i ryggsekken hans som gjør at han ikke vil ta deg bakfra, og at han er redd for å mislykkes på noen måte. Det aner ikke jeg noe om, men det er antakeligvis dette du må finne ut for at du etterhvert skal greie å få vite såpass mye at du kan finne noen løsninger.
Gjest Gjest Julie Skrevet 17. november 2007 #17 Skrevet 17. november 2007 Har dere noen tips til hvordan jeg kan få han til å gjøre det? Jeg trodde jeg var relativt attraktiv, men han sier det er helt uaktuellt. Jeg føler meg litt oppgitt her. :gråte: Han hørtes kjedelig ut. Hvor ble det av mannen i mannen din da? Good luck...
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #18 Skrevet 17. november 2007 Jeg ble tatt bakfra her på sofakanten, har brede kanter for en liten time siden, det var digg!!!! Flott at du deler dine mest intime stunder med hele KG...så vet vi det, ja.
Gjest Helen Parr Skrevet 17. november 2007 #19 Skrevet 17. november 2007 (endret) Flott at du deler dine mest intime stunder med hele KG...så vet vi det, ja. Ja, fy søren. Nå sitter vi faktisk med kunnskap om ikke mindre enn at en kvinne som kaller seg lissi32 på kvinneguiden ble tatt bakfra av mannen sin i fem-tiden i ettermiddag. Ørk. Etter rumpevask-tråden er ikke dette den mest hårreisende informasjonen gjester og brukere har delt med oss. Endret 17. november 2007 av Helen Parr
Lund Skrevet 17. november 2007 #20 Skrevet 17. november 2007 Ikke fått den inn?? Da tar man en dæsj med olje så går den inn!! Jeg ble tatt bakfra her på sofakanten, har brede kanter for en liten time siden, det var digg!!!! jøss
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå