Gå til innhold

Konteeksamen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har eksamen 10 desember. Hvis jeg stryker, når kan jeg regne med at jeg får konte? Januar? Februar?

Studerer du ved ntnu er konteeksamen for eksamener høst07 og vår 08 i slutten av juli/begynnelsen av august 08.

Vet ikke hvordan det er på andre skoler, men de fleste vil vel ikke få resultatet før uti januar, og med klageperioder osv tviler jeg på at det er noen steder du kan får konte så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest-Cecilie
Jeg har eksamen 10 desember. Hvis jeg stryker, når kan jeg regne med at jeg får konte? Januar? Februar?

Jeg ville spurt studieveilederen på skolen,for det kan variere litt.På skolen hvor jeg går er det vanlig at klassen i felleskap diskuterer når konten bør være,og de fleste gangene har vi blitt enige om at den bør komme så tidlig som mulig i det påfølgende semesteret.Men i forrige semester hadde vi en konteeksamen i mars,så det kan altså variere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville spurt studieveilederen på skolen,for det kan variere litt.På skolen hvor jeg går er det vanlig at klassen i felleskap diskuterer når konten bør være,og de fleste gangene har vi blitt enige om at den bør komme så tidlig som mulig i det påfølgende semesteret.Men i forrige semester hadde vi en konteeksamen i mars,så det kan altså variere.

Der jeg studerer er det ikke mulig å konte. Kun hvis du har sykemelding på eksamensdagen. Så stryker du må du vente til neste semester og ny ordinær eksamen. Sjekk info der du studerer nøye er mitt tips.

Og-til info-jeg sjekka eksamensresultater på mitt studie og de som konta gjorde det ikke bra, mye D E og F...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På medisin og odontologi i Oslo er konteperioden bare noen uker etter sensuren faller, dvs om du stryker på eksamen på høstsemesteret (som vanligvis er i desember eller januar) er konten i februar/mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...