Gå til innhold

Ønskebrønnen

Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så du hadde skrevet i en annen bok ang tenner. Jeg hadde to tenner, så gikk det 5 mnd før jeg fikk noen flere :smile: Så tror det er vanlig at det kan ta litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du hadde skrevet i en annen bok ang tenner. Jeg hadde to tenner, så gikk det 5 mnd før jeg fikk noen flere :smile: Så tror det er vanlig at det kan ta litt tid.

Det er nok veldig individuelt med tenner også. :Nikke: Ser at fortennene begynner å kunne skimtes gjennom tannkjøttet, så jeg antar de er rett rundt hjørnet.

Da er det vel godt at det er helg? Kos deg og slapp av :).

Kanondeilig med helg, men burde ha jobbet noen timer for å prøve og komme litt mer ajour... :sjenert:

:klem:

Takk, :klem: tilbake! Finner ikke dagboka di, er den borte? :(

---------------------------

I natt sov Lillegull helt til 5.30, det var utrolig deilig etter en veldig urolig natta før. Jeg ammer henne på natta når hun våkner (eneste gangen hun vil ha lenger), og det blir litt slitsomt når mannen forventer at jeg stiller opp når hun holder det gående i timevis og jeg skal på jobb... Men det glemmes fort etter gode netter som i natt. ;)

Var full av energi fra morgenen, og fikk unna litt husarbeid før jeg dro på trening. Skulle egentlig trent i går, men var altså for trøtt... Kjørte styrkeprogrammet mitt før en intervall-økt på tredemølle. Sistnevnte gikk ikke helt etter planen, fikk en strekk på innsiden av låret som jeg kjenner ennå :forvirret: Kjørte likevel 16+5 intervaller på 45 sek/15 sek pause. Begynner med fart 10,2 og øker med 0,2 per intervall. De siste 5 kjøres etter 2:15 min pause og med jevn fart (13 km/t). Målet er å komme opp til 14 km/t på siste intervallet, men i dag ble det for tungt (kom til 13,4).

Uke 1 med RYP er dermed unnagjort, og vekta i dag viste 1 kg mindre enn forrige lørdag! :tommelsmil: Neste uke blir det tyngre vekter og færre reps (15 denne uka, 10 neste), gleder meg til det. Men først er det spisedag og jeg skal kose meg med god samvittighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke dagboka di, er den borte? :(

Ja, har slettet den og laget ny... Var litt mye gammelt skrot der fra flere år tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har slettet den og laget ny... Var litt mye gammelt skrot der fra flere år tilbake.

Bra det kom en ny! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag morgen - rise and shine! :) Ikke mye av det siste her i området akkurat :regn:, det blir nok ikke noe av sykkelturen med hele familien som jeg hadde lyst til. Men det gjør ikke så mye for meg om det høljer, har masse jobbting jeg bør få unna. Det beste er nok å dra på jobben noen timer for å få arbeidsro.

Frokosten i dag ble omelett av to egg, salat, 3 skiver mager bacon og 2 glass ekstra lett melk. Og nå nyter jeg :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornigs! :-D

:)

Dagbok må man jo ha. :)

Skal prøve og følge med i den så godt jeg kan. :)

Hei :)

Ha en god dag :)

Skal prøve å bli flinkere på å følge med her.. :klem:

Må si det samme til deg, har ikke vært flink å besøke boka di heller i det siste..

:sjenert:

-------------------------

Litt stolt av meg selv, dro avgårde på sykkelen 06.30 og var en tur innom treningssenteret på vei til jobb og trente styrkeprogrammet mitt. Deilig å gjøre unna treningen om morgenen, selv om jeg tror det blir verre med styrke før skikkelig frokost i ukene framover når jeg virkelig skal løfte tunge vekter. ;) Gikk greit i dag, tok selolje og en liten proteinshake før jeg syklet og merket ingenting til hold eller noe. :)

Sykkelen står igjen på jobb, for jeg måtte kjøre mannen avgårde på et møte. Da blir det "man tar det man haver"-middag for jeg gadd ikke å gå og handle noe skikkelig. Karbonader, fullkornsris og wok-grønnsaker, det ble egentlig ganske godt!

Blir litt stressa av en sak på jobb :forvirret:, men regner med det roer seg i morgen... Jeg er ikke flink til å gi klar beskjed til folk som tar seg friheter og gjør mye mer enn de har fullmakt til, får ta det opp i morgen og da har jeg heldigvis med moralsk støtte av ei som vet og si fra. ;) Er flink til å ta med slike ting hjem, så nå må jeg bare prøve og tenke på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt like flitting med trening, du. Jeg er imponert :tommelsmil:

Føler jeg er i ferd med å råtne bort, sitter stort sett hele dagen. Når jeg endelig kommer hjem, er det bare å benke seg foran PC'en. Å, som jeg gleder meg til denne mest hektiske tiden er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo sutre et sted..

I dagboka er det lov å sutre så mye du har behov for! :klem:

Fortsatt like flitting med trening, du. Jeg er imponert :tommelsmil:

Føler jeg er i ferd med å råtne bort, sitter stort sett hele dagen. Når jeg endelig kommer hjem, er det bare å benke seg foran PC'en. Å, som jeg gleder meg til denne mest hektiske tiden er over.

Jeg kan anbefale og trene tidlig om morgenen. Er litt ork og stå tidlig opp, men det er en vane og du slipper og bruke av tiden på ettermiddag kveld. Trenger ikke å være mer avansert enn en kort tur før frokost, alle monner drar. :)

Men det er ikke alltid jeg får tid til trening jeg heller, så jeg skal ikke påstå at det er lett alltid. ;)

----------------------

Det går ikke helt min vei på jobb for tiden. :ler: Alt har gått på skinner etter jeg begynte, men plutselig har det skjedd flere ting de siste dagene som jeg blir oppgitt av meg selv (og andre) av. Merkelig hvor lite som skal til før jobb-selvtilliten bare synker rett i kjelleren.. :klø:

I dag har mannen vært på helsestasjonen med Lillegull for 1-års kontroll. Det gikk visst veldig bra, selv om hun aldeles ikke var interessert i å plukke puffet ris fra et hvitt papir. Hva var vitsen med det liksom? :fnise: Hun har nå flatet ut på vekten (10,8 kg), men vokst 4 cm i lengden på 2 mnd (78 cm). Som vanlig har jeg sammnlignet med storebrødrene, og fra å være vår rundeste godklump er hun nå den minste. Det går i rykk og napp. ;)

Vi har også være ute og handlet presang til henne, en sånn gåbil i plast. Hun har en gåvogn i tre også, men var blitt så fasinert av gåbilen på helsestasjonen at mannen insisterte på å kjøpe en sånn. :fnise: Og i kveld har jeg laget sjokoladekake, så jeg føler det meste er i rute til festligheten(e) som står for døre. Blir jo ikke så rare feiringen når vi ikke har familien i nærheten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg kan anbefale og trene tidlig om morgenen. Er litt ork og stå tidlig opp, men det er en vane og du slipper og bruke av tiden på ettermiddag kveld. Trenger ikke å være mer avansert enn en kort tur før frokost, alle monner drar. :)

Men det er ikke alltid jeg får tid til trening jeg heller, så jeg skal ikke påstå at det er lett alltid. ;)

Nå skal det sies at jeg går til og fra jobb - hver dag. *litt bedre samvittighet* :fnise:

Gratulerer med kommende ettårsdag :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at jeg går til og fra jobb - hver dag. *litt bedre samvittighet* :fnise:

Gratulerer med kommende ettårsdag :bursdag:

Da er du jo godt hjulpet! :tommelsmil: Om det er mer enn et par kilometer da, ellers får du legge inn en omvei av og til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...