Fru Fomle Skrevet 6. april 2008 Forfatter #381 Del Skrevet 6. april 2008 Nå står ikke verden til påske. Det er 5 dager til lønning og jeg har fremdeles penger på konto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison Skrevet 6. april 2008 #382 Del Skrevet 6. april 2008 Nå står ikke verden til påske. Det er 5 dager til lønning og jeg har fremdeles penger på konto. Er ikke det godt vel. Blir det litt ekstra shopping eller er du fornuftig og sparer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 6. april 2008 #383 Del Skrevet 6. april 2008 Nå står ikke verden til påske. Det er 5 dager til lønning og jeg har fremdeles penger på konto. Du har det vel så travelt at du ikke rekker å bruke penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 6. april 2008 #384 Del Skrevet 6. april 2008 Heldige deg! Jeg er tom for penger og får ikke penger før 18 april Må nok leve på sambissen til jeg får penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. april 2008 Forfatter #385 Del Skrevet 7. april 2008 Er ikke det godt vel. Blir det litt ekstra shopping eller er du fornuftig og sparer? Burde være fornuftig og spare til sommeren når inntekten vår halveres, men det er en fare for at jeg kjøper meg et par Babor-produkter jeg har veldig lyst til å prøve. Har nemlig fått masse rynker . Riktignok smilerynker, men likevel... Du har det vel så travelt at du ikke rekker å bruke penger Du har nok rett. Pluss at jeg ikke står for de daglige matinnkjøpene, det slår nok mye ut. Heldige deg! Jeg er tom for penger og får ikke penger før 18 april Må nok leve på sambissen til jeg får penger. Vet alt om hvordan det føles, er vanligvis godt på minussiden når måneden nærmer seg slutten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. april 2008 Forfatter #386 Del Skrevet 7. april 2008 Mannen hadde feber i går kveld også, så jeg valgte å droppe Oslo-turen. Veldig glad for det, Lillegull fikk feber i natt og var veldig urolig. I tillegg hadde jeg også en gutt med voksesmerter i dobbelsengen, så jeg kan ikke si jeg har sovet allverdens. Var ute med en venninne jeg ikke har omgåtts med på evigheter, og jeg må si jeg skjønner hvorfor jeg har holdt meg litt på avstand. Når en person bruker hele kvelden på å legge ut om alle mulige detaljer på jobben sin, hvor flink hun er og hvor mye skryt hun får for både jobb og av mer personlig karakter så blir jeg rett og slett litt fed opp. Startet dagen med kald laks fra middagen i går, et hardkokt egg, hvite bønner og tomater. Pluss en skje med selolje. Ganske lav-karbo med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. april 2008 #387 Del Skrevet 7. april 2008 Du får spørre om hun forventer æresmedalje. Godt det finnes perfekte mennesker... Spennende med nytt trenings/kostholdsopplegg. Du får avtale et nytt møte med denne venninnen når du har fått bort det du mener er dine overflødige kilo og skryte over hvor strukturert og flink du har vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. april 2008 Forfatter #388 Del Skrevet 7. april 2008 Du får spørre om hun forventer æresmedalje. Godt det finnes perfekte mennesker... Spennende med nytt trenings/kostholdsopplegg. Du får avtale et nytt møte med denne venninnen når du har fått bort det du mener er dine overflødige kilo og skryte over hvor strukturert og flink du har vært! Det var så vidt jeg klarte å holde kjeft i går, men er alt for høflig... Velger heller å holde litt avstand og skylde på at vi har det så travelt. Da er første RYP-trening unnagjort! Snek meg ut da Lillegull sovnet, dessuten er mannen omtrent feberfri i dag så han klarer da litt.. Den første uka skal være veldig lett styrketrening, men jeg vet ikke helt om jeg syntes det. Men så er det noen nye øvelser for meg, så satser på det går seg til etterhvert. Selve styrketreningsdelen tok ikke mer enn ca. 25 min, så jeg la inn litt ekstra core-øvelser før 30 min på ellipsemaskin i passelig lett-svett tempo. Får utrolig mye energi av slike økter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 7. april 2008 #389 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg har også en venninne av den typen, og det beste er å holde litt avstand. Bedre enn å sitte å ergre seg, jeg blir dessuten merkbart sur. Håper de snart blir friske igjen hos deg, og at du styrer klar av smitten. Hvordan smaker forresten selolje? De høres ikke godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 8. april 2008 Forfatter #390 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg har også en venninne av den typen, og det beste er å holde litt avstand. Bedre enn å sitte å ergre seg, jeg blir dessuten merkbart sur. Håper de snart blir friske igjen hos deg, og at du styrer klar av smitten. Hvordan smaker forresten selolje? De høres ikke godt ut Ser ut som jeg holder meg frisk. Foreløpig. Selolje smaker bedre enn tran. Dessuten tar jeg den før jeg spiser og da merker jeg minimalt til smaken. --------------------- I dag skal jeg ut og spise middag med to herrer som nok vil jeg skal begynne og jobbe hos dem. Angrer litt på at jeg sa ja, for jeg er nok ikke så veldig gira på jobbskifte. Men veldig koselige folk da, og så er det greit å pleie kontaktene litt. Og få gratis mat. Kostholdsomleggingen min går sånn passelig. Vanskelig å få i seg nok proteiner, jeg skal spise 200 g om dagen . Havnet også i en skikkelig krangel med mannen i går fordi han mener jeg er "ekstrem". Begrunnet i -at jeg kokte en alt for stor porsjon bønner på lørdag som jeg spiste av både titt og ofte, og også lot Lillegull smake på med stor suksess. -at jeg vil spise minimalt med raske karbohydrater i ris, pasta og poteter Men jeg snikveide meg i dag tidlig og dette her går veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 8. april 2008 #391 Del Skrevet 8. april 2008 Høres ut som en diett for meg og, har vært på sjokoladekjøret noen dager og føler meg som en ballong! Dessuten vil jeg også spise middag med noen hyggelige herrer som vil gi meg en (annen) jobb Har du gitt opp jobbskifte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 8. april 2008 #392 Del Skrevet 8. april 2008 Så herlig at du kjenner at treningen og kostholdsendringen begynner å ha sin virkning :-D Kjenner den følelsen ja.. Er kjempe deilig :smile: Har time med PT på torsdag og gru/gleder meg litt. Er så støl i armene etter treningen i går og i dag at jeg håper han finner på alt annet enn styrketrening av armene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison Skrevet 8. april 2008 #393 Del Skrevet 8. april 2008 Det føles nok godt å se resultater på vekta. Da ser du at opplegget ditt virker. Kostholdsomlegging er den vanskeligste biten synes jeg. Nå har jeg fått på plass trimmingen igjen, men har nok en del å gå på enda når det gjelder kosten. Får prøve og snappe opp noen tips her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 10. april 2008 #394 Del Skrevet 10. april 2008 Intet møte i Marillianske trakter i nærmeste fremtid heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 10. april 2008 Forfatter #395 Del Skrevet 10. april 2008 Høres ut som en diett for meg og, har vært på sjokoladekjøret noen dager og føler meg som en ballong! Dessuten vil jeg også spise middag med noen hyggelige herrer som vil gi meg en (annen) jobb Har du gitt opp jobbskifte? Har ikke gitt opp jobbskifte, men ser at det ikke er spesielt gunstig å skifte jobb til høsten. Alltid litt styr med ny jobb, og jeg ønsker meg en rolig oppstartsperiode for Lillegull i barnehagen, jobbe 80% osv. Dessuten er jeg veldig fornøyd med arbeidsoppgaver her nå, og da blir ønske om skifte mindre. Så herlig at du kjenner at treningen og kostholdsendringen begynner å ha sin virkning :-D Kjenner den følelsen ja.. Er kjempe deilig :smile: Har time med PT på torsdag og gru/gleder meg litt. Er så støl i armene etter treningen i går og i dag at jeg håper han finner på alt annet enn styrketrening av armene Jeg har kun 3 ganger med PT igjen, og har ikke råd til å sette igang med en ny runde med en gang. Så jeg skal ha timer annenhver uke framover for å utnytte det mest mulig. Dessuten har jeg begynt på et eget opplegg uansett nå, så da vil jeg heller ha med PT når jeg kommer til de knallharde øktene om noen uker (nå er det bare rolig oppkjøring). Det føles nok godt å se resultater på vekta. Da ser du at opplegget ditt virker. Kostholdsomlegging er den vanskeligste biten synes jeg. Nå har jeg fått på plass trimmingen igjen, men har nok en del å gå på enda når det gjelder kosten. Får prøve og snappe opp noen tips her inne. Kosthold er mitt problem også. Men det rare er at når jeg først bestemmer meg for det så går det alltid mye enklere enn jeg tror... Intet møte i Marillianske trakter i nærmeste fremtid heller? Nei, ikke foreløpig. Gir beskjed om/hvis det dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 10. april 2008 Forfatter #396 Del Skrevet 10. april 2008 I dag er første kvelden denne uka uten noe på programmet, skal bli godt og bare være hjemme og slappe av. Vi har litt logistikk-utfordringer for tiden fordi den ene bilen står på verksted, vi burde utnyttet det og kommet igang med at førsteklassingen kan gå til skolen. Men slik går det dessverre ikke, derfor må jeg kjøre han før jeg drar på jobb og dermed har jeg ikke fått en eneste tidlig og effektiv morgen på jobb. Godt jeg har ammefri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 10. april 2008 #397 Del Skrevet 10. april 2008 Bare surrer litt rundt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison Skrevet 10. april 2008 #398 Del Skrevet 10. april 2008 Kosthold er mitt problem også. Men det rare er at når jeg først bestemmer meg for det så går det alltid mye enklere enn jeg tror... Nei, ikke foreløpig. Gir beskjed om/hvis det dukker opp. Min erfaring er også at det går greit bare en kommer i gang. Det er bare det å komme i gang som er problemet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. april 2008 #399 Del Skrevet 10. april 2008 Innom og koser meg i boken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 11. april 2008 Forfatter #400 Del Skrevet 11. april 2008 Bare surrer litt rundt.. Hyggelig det! Min erfaring er også at det går greit bare en kommer i gang. Det er bare det å komme i gang som er problemet . Nettopp! Har lest endel på iform.no og myorevolution.com, mye nyttig der synes jeg. Innom og koser meg i boken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå