Gjest lillebøll Skrevet 15. november 2007 #1 Del Skrevet 15. november 2007 Hva er best og hvorfor synes du det? Driver å laster ned Safari. Må prøve å se om jeg liker det bedre en FF. Blir liksom ikkehelt fornøyd uansett, men har holdt meg til FF lenge nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvilde Skrevet 15. november 2007 #2 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg er litt ambivalent. Firefox er god, men jeg mangler en del funksjoner f eks i forhold til vBulletinfora. Sarfari er litt raskere synes jeg, men jeg savner rullegardinen i adressefeltet. Den nye versjonen av Safari har ogs tabs, og det er jeg veldig glad i. Man er da kvinne og surfer flere steder samtidig! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillebøll Skrevet 15. november 2007 #3 Del Skrevet 15. november 2007 Har man muligheter for ad-block i Safari? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvilde Skrevet 15. november 2007 #4 Del Skrevet 15. november 2007 Har man muligheter for ad-block i Safari? Jeg vet ikke hva ad-block er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 15. november 2007 #5 Del Skrevet 15. november 2007 Har man muligheter for ad-block i Safari? SafariBlock.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillebøll Skrevet 15. november 2007 #6 Del Skrevet 15. november 2007 SafariBlock.. ? Virker vist bare på Mac. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 15. november 2007 #7 Del Skrevet 15. november 2007 Opera! Men liker godt FireBug-tillegget i Firefox. Safari er jeg ikke så fan av, men det har nok mest med vane å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #8 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg bruker firefox og safari om hverandre. Syns de er ca like gode, men av en eller annen grunn blir det stort sett til at jeg bruker safari. Og safari har da hatt tabs lenge? Firefox er tregere enn safari, spesielt når programmet skal startes, men safari er mer ustabilt i perioder. Jeg får blokkert pop-up-reklame i safari, men vet ikke om/hvordan jeg kan blokkere all reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. november 2007 #9 Del Skrevet 18. november 2007 "Nye" Safari har jeg ikke prøvd, men syntes forrige versjon var helt OK til det meste. Men så fikk jeg problemer med noen grafikkinnstillinger på en nettside og "måtte" bytte til Firefox. Men bortsett fra det ene problemet, så kunne jeg gjerne fortsatt med Safari. Merker ikke den store forskjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå