Grønt blad Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 (endret) Slettet Endret 20. juni 2017 av Grønt blad
Wildy Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg har det også slik. Gjerne små-nykker i både ben og armer og av og rykker hele kroppen til, har litt følelsen av at jeg faller. Kan det være noe med at man er på vei inn i søvnen og hjernen "kobler" ut kroppen litt?
Gjest Tex Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 De aller fleste mennesker har det sånn noen ganger
Grønt blad Skrevet 15. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2007 De aller fleste mennesker har det sånn noen ganger Men hvorfor skjer det?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Les svaret til lommelegen her: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=333976
Adonia Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 det pleier jeg ofte å få også! kjæresten min pleier å le av meg, for han sier jeg rykker i hele kroppen. pleier alltid å drømme at jeg faller ut av sofaen/senga samtidig
Grønt blad Skrevet 15. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2007 Les svaret til lommelegen her: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=333976 Takk. Ble litt klokere nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå