Bettie Skrevet 25. april 2008 #221 Del Skrevet 25. april 2008 Hudpleie er deilig. Regner med at du koser deg med småbrødre. Ha en fortsatt god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 27. april 2008 #222 Del Skrevet 27. april 2008 Et stk nattevakt innom og vandrer i mørket Lenge siden jeg har vært her nå, og må oppdatere meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. april 2008 #223 Del Skrevet 28. april 2008 Hatt ei fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 28. april 2008 #224 Del Skrevet 28. april 2008 Hatt en fin helg. Koste oss med gutta på fredags kvelden og lørdag formiddag. Pappa og fru kom hit på ettermiddagen. Da ble det grilling på vår nye grill På kvelden etter at besøket hadde dratt kom en kompis og vi delte noen flasker vin. Søndag hadde jeg og sambo store planer om en tur på tekninsk museum, men det utgikk. Vi tok oss heller en tur til svigers. Spiste middag der, og gikk en tur rundt i nabolaget her etterpå. Sambo viste meg barneskolen og barnehagene rundt her. Har har bodd her oppe før og er ganske godt kjent her. Det er utrolig fint her oppe. Er glad jeg har kommet nærmere skogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. april 2008 #225 Del Skrevet 28. april 2008 Det er deilig å bo i nærheten av skogen. Gjør det selv, jeg, og bruker skogen ganske ofte. Det eneste jeg ikke liker er muligheten til å pådra meg en flott eller fler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 30. april 2008 #226 Del Skrevet 30. april 2008 Flått er ikke artig Bettie. Husker jeg hadde en som satt bak øret på meg... Hadde store planer om å sove kjempe lenge i da, men neida.... Men lat. Det skal jeg være i dag. Har supervondt i ryggen. Hadde en tung pasient på tirsdag, som var kjempedårlig, så vi mått handle raskt og da gikk det ut over ryggen. Ikke godt... I dag får vi den nye bilen vår. Sort Passat 2008. Gleder meg Kveldsvakt i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 30. april 2008 #227 Del Skrevet 30. april 2008 Vondt i ryggen er ikke noe særlig Husker en gang jeg var på vakt i ambulansen, så skulle vi løfte båra opp i bilen, men den låste seg, så jeg tok i som vanlig, og fikk all vekten på korsryggen/skuldrene. Ble noen kr lagt igjen hos kiropraktor ja Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 30. april 2008 #228 Del Skrevet 30. april 2008 Vondt i ryggen er ikke noe særlig Husker en gang jeg var på vakt i ambulansen, så skulle vi løfte båra opp i bilen, men den låste seg, så jeg tok i som vanlig, og fikk all vekten på korsryggen/skuldrene. Ble noen kr lagt igjen hos kiropraktor ja Gratulerer med ny bil! Ja, vi som sykepleierer er jo spesielt utsatt. Vi må passe på ryggen vår, for det er ingen som gjør det for oss. Men vi kan jo ikke stå og se på når det er snakk om liv eller død, så da får man bare trå til I ikke-akutte situasjoner er jeg blitt veldig flink til å tenke på hvordan jeg arbeider, så jeg får bare håpe det går fort over SKal som sagt på kveldsvakt i dag igjen. Syns det er litt kjedelig, for jeg får liksom ikke gjort noe på dagen. Har ikke trent i dag heller, men men. Gleder meg til frihelg. Skal kjøre en tur til mamma på lørdag. Skal spise middag der. Er det fint vær tar vi turen innom golfbanen og tar en runde Søndag skal jeg feire bursdagen min på ullevål stadion med fotballkamp. Orker ingen festligheter... Så seier hadde vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 30. april 2008 #229 Del Skrevet 30. april 2008 Er ikke noe særlig fan av kveldsvakter jeg heller Føler hele dagen forsvinner, og jeg får ikke gjort noe kontruktivt heller, hvis ikke jeg står opp kl 07 da.. Men men, vi har valgt det selv, eller hva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 30. april 2008 #230 Del Skrevet 30. april 2008 Men men, vi har valgt det selv, eller hva Det er sant, og jeg kunne ikke for alt i verden valgt et annet yrke, så da få rjeg heller holde ut med ugunstige arbeidstider, og vond rygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 30. april 2008 #231 Del Skrevet 30. april 2008 Det er nok lurt å ta vare på ryggen, ja. Du har nok mange vanskelige løft i jobben din. Blir godt med noen dager fri, ja. Skal ha fri til over helgen, og det er deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. mai 2008 #232 Del Skrevet 2. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 3. mai 2008 #233 Del Skrevet 3. mai 2008 Nyter du finværet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 5. mai 2008 #234 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Da var bursdagen min over, og jeg har faktisk blitt 24 år. Gadd rett og slett ikke feire dagen min i går. Når jeg ikke har noe av min familie her inne og mamma jobbet så hun hadde ikke mulighet til å komme innover syns jeg det rett og slett blir så sturslig, så da droppet jeg det. Koste meg med sambo på golfbanen og med grilling i stedet. Avsluttet på ullevål, men vi kunne like godt blitt hjemme, for det var elendig! Godt FFK klarte å ta tre poeng da Nå skal jeg på kurs Endret 5. mai 2008 av ¤bella¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. mai 2008 #235 Del Skrevet 5. mai 2008 Gratulere med dagen på etterskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 5. mai 2008 #236 Del Skrevet 5. mai 2008 Gratulerer med vel overstått bursdag :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 5. mai 2008 #237 Del Skrevet 5. mai 2008 Takk for det Nå har akkurat min bursdagsgave fra samboern blitt omgjort fra golfkøller til mobil. Mobilen har streika i dag. Hører ikke hva folk jeg ringer til sier, og folk som ringer meg hører ikke meg, og sånn kan man jo ikke ha det, så a lurte sambo på om jeg heller ville ha mobil Var tidlig ferdig på kurset i dag. Deilig! Har holdt på litt med blomstene mine i verandakasen og har nå gjort klar grillmaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. mai 2008 #238 Del Skrevet 7. mai 2008 Gratulerar med overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 7. mai 2008 #239 Del Skrevet 7. mai 2008 Nok en deilig solskinnsdag Skal på middag til ei venninne. Kost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Alwa~ Skrevet 8. mai 2008 #240 Del Skrevet 8. mai 2008 Hei snuppsimi Hvordan går det med deg? Jeg leste en bisetning om trilleturer hos Consertina. Må filmrommet snart vike for babyseng og stellekommode kanskje? Og gratulerer så mye med dagen som nettopp var. Det gikk meg rett og slett hus forbi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg